.

Beantwoord

Kosten internet

  • 28 April 2013
  • 16 reacties
  • 913 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 15 reacties
Klopt het dat simyo elke maand een dag korter maakt. Had vorige maand tot de 28e nu de 27 e en de komende maand d 26e
icon

Beste antwoord door Alex 2 May 2013, 12:18

Bekijk originele reactie

16 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Ik snap je niet...wat is je probleem precies?
Reputatie 7
Badge +9
Als mijn inkomen per maand gelijk blijft mogen ze iedere keer de maand met 1 dag korter maken 🙂
Badge +1
Snap niet waar je het over hebt leg eens uit
Reputatie 7
Badge +9
erickiel, er stond een smiley achter, dus humoristisch bedoeld (als je reactie op mij betrekking heeft).
Reputatie 3
Badge +9
Mijn werkgever wil graag langeren maanden...

Als Jenn 26 dagen verder is krijgt ze haar bundel nooit op 😛
Badge
Is dit forum altijd zo kinderachtig.
Heel simpel 1 maand is 1 maand en dus niet iedere maand een dag korter voor de duur van 1 maand.betaal voor 1 maand.
Als je geen zinnig antwoord weet moet jeniet reageren
Reputatie 3
Badge +9
En nog snap ik je niet.
Iedere 1e van de maand heb je weer een nieuwe bundel. Wat gaat er bij jou dan verkeerd?
Reputatie 7
Badge +9
Gaat het misschien over de afschrijving van het bedrag? In dit geval: Op de 3e donderdag van de maand wordt de rekening opgemaakt, dit is dus geen vaste datum, de inning (via automatische incasso) vindt enkele dagen na de factuurdatum plaats, dit kan dus per maand verschillen.
Reputatie 3
Badge +9
Wat jij zegt zou goed kunnen...
Badge
Dat houdt dus in iedere maand 1 dag korter
Dat is betalen voor 12 dagen per jaar minder.
Dat is snel verdiend. Het is niet zo moeilijk.je betaald voor 1 maand dus van de eerste tot de eerste.
Het zou dus niet moeten kunnen.het lijkt opbedrog
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Jenn,

Je betaalt gewoon 1 x per maand, alleen de betaaldatum kan verschillen, maar nooit voordat de rekening is opgemaakt op de 3e donderdag van de maand.
Kijk ook eens hier.
Van bedrog is dus geen sprake.
Reputatie 5
Badge +10
Dat houdt dus in iedere maand 1 dag korter
Dat is betalen voor 12 dagen per jaar minder.
Dat is snel verdiend. Het is niet zo moeilijk.je betaald voor 1 maand dus van de eerste tot de eerste.
Het zou dus niet moeten kunnen.het lijkt opbedrog


Hoi Jenn,

Je vraag is mij ook niet helemaal duidelijk. Ik denk dat je doelt op een internet maandbundel voor prepaid. Je maandbundel is altijd 30 dagen geldig. Mocht ik hiermee je vraag niet hebben beantwoord, hoor ik het graag.

Groetjes,

Alex
Badge
Dit bedoel ik nu met geldigheid 30 dagen.
Waarom krijg ik dan 28 dagen ZIE ONDER overgenomen van mijn simyo

-------------------------------------------------------------------------------------------
mijn internetbundel

Tegoed
200 MB van de200 MB
Clock
28dagen 8uur 50minuten Geldig tot 26 jun 23:59
------------------------------------------------------------------------------------------------
Badge +8
Dit bedoel ik nu met geldigheid 30 dagen.
Waarom krijg ik dan 28 dagen ZIE ONDER overgenomen van mijn simyo

-------------------------------------------------------------------------------------------
mijn internetbundel

Tegoed
200 MB van de200 MB
Clock
28dagen 8uur 50minuten Geldig tot 26 jun 23:59
------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoi Jenn,

Laat de heren maar praten, hoor. Er zijn gewoon heel veel situaties waar jouw vraag over zou kunnen gaan. En in hun enthousiasme jou te willen helpen, vallen ze even allemaal tegelijk over je heen met vragen.

Ik denk dat ik door je kopietje van Mijn Simyo begrijp wat er gebeurt. Je prepaid internet maandbundel is inderdaad 30 dagen geldig zoals Alex al aangaf, tot een limiet van 200 MB.
Je hebt je maandbundel op 28-5 aangeschaft. 28, 29, 30, 31 mei en 1 t /m 26 juni maakt samen 30 dagen.
De bundel die je op 28-4 hebt aangeschaft, was dus op 27-5 afgelopen (april heeft maar 30 dagen: 28, 29, 30 + 27 dagen in mei), ook 30 dagen.

Is het zo wat duidelijker?

Groetjes,
Charlene
Badge
Charlene bedankt voor je antwoord.het is me nu duidelijk.
Het zou fijn zijn als de abonnementen wat de duur betreft van maand 1e tm de laatste dag zou gelden.
Dan kan ik wat makkelijker in de gaten houden dat abonnement afloopt ivm betaling.
Is maar een idee.in ieder geval bedankt
Badge +8
Charlene bedankt voor je antwoord.het is me nu duidelijk.
Het zou fijn zijn als de abonnementen wat de duur betreft van maand 1e tm de laatste dag zou gelden.
Dan kan ik wat makkelijker in de gaten houden dat abonnement afloopt ivm betaling.
Is maar een idee.in ieder geval bedankt


Hoi Jenn,

Ja, dat snap ik. Dat is inderdaad duidelijker. Bij de internetbundels van een sim only abonnement is dat nu ook zo. De prepaid maandbundels lopen nu 30 dagen, wat je elke maand een andere einddatum oplevert.
Misschien is overstappen naar sim only wat voor jou? Is ook een stuk goedkoper als je graag gebruik maakt van internet.
Dan heb je voor diezelfde €10, 500MB op te maken. Meer informatie over overstappen, vind je hier.

Groetjes,
Charlene

Reageer