.

Beantwoord

Kan prepaid facturen niet meer uitlezen, bedragen worden niet weergegeven.


Badge +2
Hallo,

Ik laat altijd mijn prepaid beltegoed automatisch opwaarderen als het onder de 2 Euro komt en 1 keer in de zoveel tijd controleer ik de facturen.
Zojuist heb ik dat ook gedaan en kwam tot de ontdekking dat op al mijn facturen staat:

Omschrijving    Bedrag in Euro

Betaling aan simyo.nl          NaN
BTW 21% over NaN              NaN
Totaalbedrag                         NaN

Dus op elke factuur staat het woord NaN inplaats van de geld-bedragen.

Vraag is, wie heeft dat ook?
Vraag aan de moderators, idee hoe dit kan en hoe het weer goed komt?
De laatste keer dat ik het nagekeken heb was toen het oude forum er nog was en toen was het nog prima..
Ben benieuwd naar de oplossing.

Met vriendelijk groet,
icon

Beste antwoord door Charlene 2 August 2013, 10:57

Bekijk originele reactie

12 reacties

Badge +2
Edit:

Ik heb het zojuist weer gecontroleerd en nu kan ik de bedragen wel normaal zien, heel vreemd.
In ieder geval moet dan dit bericht als niet verstuurd worden beschouwd.

Met vriendelijk groet,
Badge +8
Hallo,

Ik laat altijd mijn prepaid beltegoed automatisch opwaarderen als het onder de 2 Euro komt en 1 keer in de zoveel tijd controleer ik de facturen.
Zojuist heb ik dat ook gedaan en kwam tot de ontdekking dat op al mijn facturen staat:

Omschrijving    Bedrag in Euro

Betaling aan simyo.nl          NaN
BTW 21% over NaN              NaN
Totaalbedrag                         NaN

Dus op elke factuur staat het woord NaN inplaats van de geld-bedragen.

Vraag is, wie heeft dat ook?
Vraag aan de moderators, idee hoe dit kan en hoe het weer goed komt?
De laatste keer dat ik het nagekeken heb was toen het oude forum er nog was en toen was het nog prima..
Ben benieuwd naar de oplossing.

Met vriendelijk groet,


Edit:

Ik heb het zojuist weer gecontroleerd en nu kan ik de bedragen wel normaal zien, heel vreemd.
In ieder geval moet dan dit bericht als niet verstuurd worden beschouwd.

Met vriendelijk groet,


Hoi Willem47,

We hadden dat ook al gesignaleerd en er wordt aan gewerkt. Gelukkig wordt het bij jou inmiddels weer goed weergegeven.
Handig hè, een prepaid aansluiting met facturen :)

Groetjes,
Charlene
Reputatie 2
Dit probleem had ik een paar weken geleden ook. Doorgegeven aan klantenservice en het was opgelost. Nu heeft mijn vriending precies hetzelfde probleem. Kunnen jullie er nog eens naar kijken?
Met vriendelijke groet,
Willem van den Broek
Badge +8
Dit probleem had ik een paar weken geleden ook. Doorgegeven aan klantenservice en het was opgelost. Nu heeft mijn vriending precies hetzelfde probleem. Kunnen jullie er nog eens naar kijken?
Met vriendelijke groet,
Willem van den Broek


Hoi Willem59,

Welkom op het forum :)
Ik kan nu alleen jouw nummer zien, dus kun je me even een privébericht sturen met het nummer van je vriendin? Dan kijken we het voor haar na.

Ik hoor van je.

Groetjes,
Charlene
Badge +6
Dit probleem had ik een paar weken geleden ook. Doorgegeven aan klantenservice en het was opgelost. Nu heeft mijn vriending precies hetzelfde probleem. Kunnen jullie er nog eens naar kijken?
Met vriendelijke groet,
Willem van den Broek


Hoi Willem59,

Welkom op het forum!
Vervelend dat je vriendin nu haar facturen niet kan bekijken. Kan je mij een privé bericht sturen met haar telefoonnummer zodat ik dit kan bekijken.
Badge +8
Hoi willem59,

Ik heb van de technische afdeling doorgekregen dat de kwestie met het inzien van de facturen verholpen zou moeten zijn.
Zou je vriendin even kunnen controleren of dat bij haar ook zo is?

groetjes,
Charlene
Op mijn facturen staat in plaats van bedragen: NaN 
Badge +8
Op mijn facturen staat in plaats van bedragen: NaN 

Hoi H. Jongeneel,

Als het goed is zou de weergave van de bedragen sinds vrijdag weer in orde moeten zijn. Heb je al eens geprobeerd om je browsergeschiedenis en cookies te verwijderen en dan de factuur opnieuw op te vragen?
Ik hoor graag van je of je nog steeds NaN ziet dan..

Groetjes,
Charlene
Ook ik kan mijn factuur van 28 jullie niet lezen, omdat ipv de bedragen NaN staat. Ik heb de browsergeschiedenis en cookies verwijderd, zoals geadviseerd bij dhr. Jongeneel, maar daarmee is het niet opgelost. Mijn mail aan de klantenservice komt niet aan, zodat ik bij hun ook niet om een nieuwe factuur kan vragen.
Kun jij er naar kijken? groeten, Jos
Badge +8
Ook ik kan mijn factuur van 28 jullie niet lezen, omdat ipv de bedragen NaN staat. Ik heb de browsergeschiedenis en cookies verwijderd, zoals geadviseerd bij dhr. Jongeneel, maar daarmee is het niet opgelost. Mijn mail aan de klantenservice komt niet aan, zodat ik bij hun ook niet om een nieuwe factuur kan vragen.
Kun jij er naar kijken? groeten, Jos


Hoi Jos66,

Welke browser gebruik je?
En is het voor jou mogelijk om een printscreen hiervan te maken? Die kan je dan naar mij sturen in privébericht, of per email naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email] t.a.v. Charlene.
Dan kan ik de IT-afdeling ernaar laten kijken, waarom het bij jou nog niet juist wordt weergegeven.

Groetjes,
Charlene
Hallo Charlene,
Ik weet niet hoe, maar het is opgelost. Ik heb vandaag ingelogd en de pdf geopend. Nu waren de bedragen wel leesbaar.
Groetjes, Jos
Badge +8
Hallo Charlene,
Ik weet niet hoe, maar het is opgelost. Ik heb vandaag ingelogd en de pdf geopend. Nu waren de bedragen wel leesbaar.
Groetjes, Jos


Hoi jos66,

Ja, ik had de technische afdeling natuurlijk al aan het werk gezet. 🙂 Fijn dat het nu in orde is en bedankt voor het laten weten.

Groetjes,
Charlene

Reageer