ik kreeg thuis een mailtje dat men niet meer automaties kon afschrijven van mijn credit kaart(nu moet ik eerlijkheids zeggen dat mijn oude visakaart is vervangen door een nieuwe en ik dit niet aangepast heb bij Simyo) ik heb gelijk op internet het nieuwe bank rek nummer ingegeven doch dan moet je een aantal dagen wachten totdat je 0,01 cent op je bankrekeningnummer hebt bijgeschreven gekregen waarbij dan de activatiecode gelijk bekend is.
Ik heb Vrijdag 21 02 2014 de banrekno gegeven doch vandaag 24-02-2014 nog steeds niets van die 0,01 cent gezien.
m.a.w. mijn vrouw kan niet bellen of gebeld worden.
Ik vind dat zij op zijn minst gebeld moet kunnen worden. om de situatie uit te leggen. Heel vervelend en totaal niet service vriendelijk dat er na de kantooruren en in het weekeinde geen beroep gedaan kan worden op de service???? van simyo zowel telefonisch als via de mail.
Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactie