.

Beantwoord

Kan je met een prepaid simkaart ook Whatsappen?

  • 18 September 2020
  • 2 reacties
  • 3642 Bekeken

Hoi hoi ja vraagje ik wil soms liever niet mn abbonement smartphone meenemen, daarom heb ik o mn oude S7 samsung een prepay kaartje gekocht. Maar hoe snel gaat het op als je bijv ff appt of wordt geappt of ik er niks mee doe (buiten thuis) ivm thuis heb ik wifi ziggo.. Wauw ligt het aan mij dat ik bijna elk woord hier verkeerd type ben hier nu al 15min mee bezig om alles te corrigeren pfff.

 

Ik dacht te hebben gelezen dat als je binnen 90 dagen niet had gebeld dat je dan pas je beltegoed en sim wordt gedeactiveerd, maar nu lees ik dat je het beltegoed binnen 30 dagen opmoet maken anders ben je je beltegoed geld kwijt???

Help ik raak er helemaal van on de war dit is mn back up pfone, dus alleen ff snel bellen of snel een mini appje.. de andere providers mocht je het beltegoed toch mee nemen naar de volg. Maand?

 

Thxx chill voor de feedback,dankjewel gr angela

icon

Beste antwoord door Anonymous 19 September 2020, 07:17

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Angela_angel,

 

Welkom op het Simyo forum! Goeie vraag, ik kan me voorstellen dat je wilt weten hoe het zit. Friesian heeft al uitgebreid uitgelegd hoe je gebruik kan maken van een prepaid simkaart en hoe dat dan werkt, heb je aan de hand daarvan misschien nog vragen voor ons?

 

Thanks Friesian voor je uitgebreide reactie.

 

Groetjes,

Daisy

Beste @Angela_angel 

Schrijf eerst in alle rust op wat je wilt weten. Lees het dan een keer door en plaats het dan in je topic.

Prepaid beltegoed is onbeperkt houdbaar maar er zijn regeltjes.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoelang-is-mijn-beltegoed-geldig-prepaid-243?c=81

Je kunt zeker met je 06 nummer whatsappen zowel via WiFi als mobiel. Whatsapp berichten gebruiken maar weinig data. Dus ook met prepaid kan dat.

https://www.sim-only-internet.nl/hoeveel-mb-verbruikt-whatsapp/

Per gebruikte MB kost het zonder bundel €0,15.

Woord suggesties kunnen idd geinige resultaten geven. Welk toetsenbord gebruik je op je telefoon?

Zet mobiel data alleen aan wanneer nodig. Dat scheelt al heel veel.

Heb ik je hiermee geholpen, zijn er nog vragen? Ik hoor het graag van je.

Reageer