.

Beantwoord

Kan ik op 4G met een Prepaid simkaart voor een mifi-apparaat in de auto?

  • 21 June 2017
  • 9 reacties
  • 349 Bekeken

Ik ben op zoek naar een prepaid simkaart met 4g ondersteuning voor in de auto. Kunnen jullie deze aanbieden?
icon

Beste antwoord door Anonymous 21 June 2017, 19:00

Bekijk originele reactie

9 reacties

Nee 4g wordt niet ondersteund voor prepaid alleen bij sim only kan dat.
Ok en als ik een sim only zou aanschaffen zit hier automatisch een bel/sms bundel bij die ik niet gebruik. Is het mogelijk een sim only te nemen met alleen internet (zonder bellen).
Reputatie 7
Badge +7
niet bij simyo.
Helaas
Reputatie 7
Badge +10
Hi Simo2208,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat leuk dat je eraan dacht om Simyo simkaarten te gebruiken voor je auto. Helaas kun je niet op het 4G-netwerk met Prepaid simkaarten. Prepaid aansluitingen kunnen alleen gebruik maken van het 3G-netwerk. Een Sim Only abonnement zou dan misschien een oplossing kunnen bieden, want daarmee kun je wel op 4G, maar alle Sim Only abonnement komen standaard met een bel- en smsbundel.

Hoewel de simkaarten primair zijn gemaakt voor mobiele telefoons en niet voor andere apparaten, wil ik toch wel met je meedenken. Is het geen optie om op het 3G-netwerk te zitten met een Prepaid simkaart in je auto? Of moet dat echt 4G zijn?

Laat je 't weten?

@ Friesian en Wimj12, dank voor de reacties!

Groetjes,
Jihane
Bedankt voor het duidelijke antwoord Jihane. Maar ben ondertussen voorzien van een simkaart.

Fijn weekend.
Bedankt dat je deze terugkoppeling geeft want zo kunnen anderen en ik het ook lezen. Puur uit interesse, wat gaf de doorslag om voor 4G te vragen? Mifi apparaat gerelateerd of beter bereik, snelheid?
Met name de snelheid en de meer constante verbinding van het 4G netwerk t.o.v. 3G.
Badge +7
Hoi Simo2208,

Wat fijn dat je inmiddels al een simkaart hebt gevonden. Ik kan goed begrijpen dat je om deze reden graag een simkaart met 4G internet wilt.

Laat je het weten als we je weer ergens mee kunnen helpen?

Groetjes,
Samantha

@Friesian, Bedankt voor je interesse! Leuk om te zien dat je zo nieuwsgierig bent 🙂

Reageer