.

Beantwoord

Kan ik niet internetten in het buitenland met een Prepaid kaart?

  • 20 July 2017
  • 4 reacties
  • 100 Bekeken

Knap idioot dat je met een prepaid niet kunt internettten in de EU. Kosten zijn identiek aan NA.
Nu dus een prepaid aangeschaft die ik NIET kan gebruiken.
Knap waardeloos van Simyo
icon

Beste antwoord door Ray 20 July 2017, 22:17

Bekijk originele reactie

4 reacties

Prepaid internet bestaat ook bij Simyo 🙂
Reputatie 7
Badge +7
Dat is zonde, maar dat had je kunnen voorkomen door je huiswerk te doen.
Lief katje,

Je kan niet internetten op het mobiele netwerk in het buitenland met een prepaid aansluiting van Simyo.

Simyo krijgt in deze ten onrechte het verwijt. Spijtig voor Peetje17 maar volgende keer eerst even kijken wat er aangeboden wordt.

Edit 2-11-2018:
We blijven ons almaar ontwikkelen, waardoor de informatie die in dit topic staat niet helemaal meer klopt. Het is nu namelijk wel mogelijk om te internetten in het buitenland met een Prepaid aansluiting. Meer informatie daarover vind je hier.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Peetje,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat je zo teleurgesteld bent! Je kunt inderdaad met een Prepaid aansluiting niet internetten in het buitenland. Helaas! Je kunt er wel mee bellen en sms'en (nadat je die optie hebt aangezet via Mijn Simyo). Ik zal me toch moeten aansluiten bij Wim en Ray. Er wordt namelijk nooit een geheim gemaakt van het aanbod. Je had zeer gemakkelijk kunnen controleren of het mogelijk was om te internetten in het buitenland met een Prepaid aansluiting.

Ik zie dat je een internetbundel hebt aangeschaft van 1000 MB's. Deed je dat het met idee dat je 'm in het buitenland zou kunnen gebruiken? Want dan wil ik met je afspreken dat als de bundel niet verbruikt is tegen de tijd dat 'ie verloopt (op 19 augustus), ik hem voor je vergoed. Je krijgt dan de kosten (€ 10,-) terug in de vorm van beltegoed. Vind je dat redelijk?

Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

@ Lief katje, wimj12 en Ray, dank voor het meedenken!

Groetjes,
Jihane

Reageer