.

Beantwoord

Kan ik mijn beltegoed overzetten naar een ander Prepaid nummer?

  • 9 October 2017
  • 12 reacties
  • 2690 Bekeken

Hallo,
Ik ben zojuist overgestapt naar Simpel.nl, voor de dood eenvoudige reden dat ik zo'n goedkoop abonnement nu heb (2,50) en dan toch internet kan gebruiken in het buitenland, als we weer een reisje hebben.Ik ben inmiddels 78 jaar en had bij Simyo prepaid. Nu is mijn vraag kan ik mijn tegoed (wat ik nog heb) overzetten naar een ander prepaid nummer van Simyo van mijn kleindochter? Als het goed is word mijn nummer (nummerbehoud aangevraagd) op 23 oktober overgezet.
icon

Beste antwoord door Jihane 10 October 2017, 10:31

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Piet,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat je overgestapt bent! Maar ik stap je redenering wel. Misschien mogen we je ooit nog terug verwelkomen 🙂 Je kunt absoluut je beltegoed overzetten naar een ander Prepaid nummer. Er worden wel € 5,- administratiekosten in rekening gebracht hiervoor. Dat betekent dat € 5,- van dat beltegoed afgetrokken wordt, en het resterende bedrag wordt dan overgezet.

Wil je me het 06-nummer van je kleindochter toesturen via een privébericht? Ik ga het dan meteen voor je in orde maken.

Is dat helder zo?

Groetjes,
Jihane
Hallo Jihane,
Inmiddels zit ik bij Simpel.nl, maar wanneer word mijn tegoed nu bijgeschreven bij mijn kleindochter?
Ik had begrepen dat het gisteren zou gebeuren.

mvg, Piet
Reputatie 6
Badge +5
Hi Piet,

Dus het beltegoed is nog niet bijgeschreven? Wat onhandig zeg 😞 Heb jij toentertijd alle nodige informatie in een privébericht naar Jihane gestuurd? Ik ga in ieder geval voor je aan de slag, je hoort van me ;)

Groetjes,
Niels
Ja ik had een prive mail gestuurd naar Jihane, ze zou dit in de agenda zetten en dat het dan op 23 oktober overgezet ging worden, Ik vind het wel een rare manier dat je hier apart moet inloggen voor dit forum terwijl je nummer inmiddels is verwijderd en dus ook niet meer kan inloggen!
Heb ik het maar via mijn kleindochter zijn nummer ingelogd.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi DeniseV.

Het klopt dat Jihane dit in haar agend heeft gezet! De overheveling van het tegoed wordt nog verwerkt door onze financiële afdeling.

Wanneer je simkaart niet meer actief is kun je hier inderdaad niet meer inloggen. Dit komt omdat je telefoonnummer is gekoppeld aan je account. Ik ben blij om te horen dat je toch nog een manier hebt gevonden om in te loggen op het Forum.

Maak je hoe dan ook geen zorgen, het tegoed wordt uiterlijk binnen twee werkdagen bijgeschreven.

Laat je het weten als je hier meer vragen over hebt?

Groetjes,
Asma
Nu zijn we al weer een week verder, dus zeker 2 werkdagen verder, maar nog steeds geen tegoed overgeboekt!🙄
Reputatie 7
Badge +10
Hi Denise,

Oh, jee! Ik heb mijn privéberichten nogmaals doorgezocht voor je, maar ik zie helemaal geen privébericht van jou. Heb ik daar toentertijd op gereageerd?

Groetjes,
Jihane
@Jihane zoals ik het lees heeft @Piet39 je een PB gestuurd en is de conversatie verderop gelopen via @DeniseV.. Heb je je PB-tjes gecontroleerd op Piet39. . (?) of DeniseV?

https://forum.simyo.nl/prepaid-68/kan-ik-mijn-beltegoed-overzetten-naar-een-ander-prepaid-nummer-40448/index1.html#post176883
Hoi, Ja inderdaad allemaal heel verwarrend maar ik ben destijds begonnen met mijn eigen Simyo nummer maar dat nummer heb ik meegenomen naar Simpel en toen dat gebeurt was, kon ik dus niet meer bij Simyo inloggen. Ik heb daarna ingelogd via Denise zijn nummer, Ik wist niet hoe ik dit dan anders kon doen!
Dus nu zit ik op dit topic met goed keuren van mijn kleindochter Denise.
Maar hoe kan ik dan een PB lezen bij @Piet39??
Jij kunt niet meer inloggen op je Piet39 account dus kun je ook niet meer de PB inzien die je verstuurd hebt als Piet39.

Huidige vorm van PB die mogelijk zijn is via het DeniseV account. Daarom ook ter controle dat ik de vraag stel aan de moderator.of zij controleerde op Piet39 / DeniseV.

Erg vriendelijk van je kleindochter. ☺

Ik lees met je mee, als klant.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Denise,

Oei, sorry! Ik zie al waar het mis is gegaan!

Jihane heeft gezocht naar een privé bericht verstuurd vanaf jouw account. Ik heb 'r even een seintje gegeven om te zoeken naar het privé bericht verstuurd door Piet39. Ze gaat er ook gelijk voor zorgen dat het tegoed wordt overgeheveld. Je kunt ervan uitgaan dat dit binnen drie werkdagen voor je zichtbaar is.

Laat je het weten als je hier meer vragen over hebt?

@Friesian, heel erg bedankt voor het meedenken. 😄

Groetjes,
Asma
Reputatie 7
Badge +10
Hi Denise,

Mijn excuses voor de verwarring! Ik heb er ook meteen spoed achter gezet. Het beltegoed is bij dezen overgeheveld. Nogmaals sorry voor de onnodige chaos. Ik hoop dat het toch iets goedmaakt dat dit als prioriteit is opgepakt 🙂

Heb je nog andere vragen?

Groetjes,
Jihane

Reageer