.

Beantwoord

Kan ik mijn beltegoed overhevelen naar mijn man?

  • 17 November 2021
  • 7 reacties
  • 106 Bekeken

Ik wil ivm overstap mijn beltegoed overzetten naar het simyo nummer van mijn man.

Dus van nummer **** naar nummer 06****

Bvd. 

groetjes, Bettie

icon

Beste antwoord door Nihad 17 November 2021, 11:22

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7

Dag Bettie,

Interessant verzoek, ik ben net als jij klant, maar dan met een Sim Only aansluiting, maar volgens mij is het niet mogelijk om niet opgebruikt beltegoed over te laten zetten naar een andere aansluiting.

Dit ‘overzetten’ is alleen mogelijk als je van Prepaid naar Sim Only gaat bij Simyo. Dit beltegoed wordt dan verrekend met de eerst volgende factu(u)r(en) van je Sim Only aansluiting.

Een Moderator (= Simyo medewerker) zal dit verder oppakken. Mocht ik er naast zitten dan is dit tevens een leermoment voor mij ;)

Reputatie 7
Badge +6

Als je man ook prepaid heeft is dit geen probleem houdt echter wel rekening met vijf euro administratiekosten.

trouwens het is niet handig om 06 nummers te vermelden op een openbaar forum.

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @boeskool16, ( @RicoK  @Ron H )

 

Bedankt voor je bericht! Als je mij even een privé bericht stuurt dan kijk ik even mee. Het is wel belangrijk om te weten dat beiden nummers actief moeten zijn bij ons. Ik zie namelijk dat je nummerbehoud hebt aangevraagd. Als het nummer al actief is bij een andere provider, dan is het overzetten van het tegoed niet meer mogelijk. Verder kun je bij ons inderdaad het beltegoed altijd laten overzetten naar een andere Simyo klant. Dit is kosteloos :). Ik wil je wel vragen dit bericht aan te passen of te verwijderen, want je kunt beter geen persoonlijke gegevens (06 nummer) delen in het openbaar. Dit is voor je eigen veiligheid.

 

Groetjes,

 

Nihad

Het nummer is al actief bij een andere provider, dus pech gehad.

Groetjes, Bettie

Reputatie 5
Badge +4

@boeskool16,

 

Het beltegoed kan dan helaas niet overhevelt worden naar een ander nummer. Wel kan ik er voor zorgen dat het tegoed teruggestort wordt op jouw rekening. Dit zet ik gelijk voor je door 🙂.

 

Groetjes,

 

Nihad

Reputatie 7

@Nihad Wil je dan ook nog even de door @boeskool16 genoemde telefoonnummers verwijderen? Dit kan de TS alleen zelf binnen het uur na plaatsing.

Alvast bedankt.

ontzettend bedankt Nihad!

Reageer