.

Beantwoord

Kan ik mijn beltegoed gebruiken voor het internet?

  • 17 August 2014
  • 4 reacties
  • 3872 Bekeken

Badge +1
Hoi,

Ik heb een beltegoed van 30 euro. Ik bel bijna nooit. Kan ik deze ook opmaken voor internet? En hoe stel ik dat dan in?
icon

Beste antwoord door Naomi 18 August 2014, 16:47

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Je kunt nu al gaan internetten, en omdat je nog geen internet bundel hebt gaat dat tegen het relatief hoge standaard tarief van € 0,10 per 100 KB. Maar het is voordeliger om een dag- of maandbundel aan te schaffen (dat kan via Mijn Simyo). De keuzemogelijkheden staan hier:
http://www.simyo.nl/tarieven/prepaid?tag=Prepaid%20mobiel%20internet
Reputatie 4
Badge +10
Hoi mariean 🙂,

Het is mogelijk om je beltegoed te gebruiken voor internet. Scotsman heeft je vraag al heel goed beantwoord. Bedankt daarvoor :)

Zoals Scotsman heeft aangegeven kan je zonder internetbundel internetten voor € 0,10 per 100 KB. Er zijn ook verschillende internetbundels die voordeliger zijn, dan het standaardtarief. Je kan het beste een internetbundel aanvragen, omdat de kosten anders snel kunnen oplopen. Voor meer informatie kan je hier kijken.

Ik raad je aan via Mijn Simyo te controleren of de optie 'Internet op je mobiel' aanstaat 😉 Wanneer deze optie aanstaat, dan kan je al gebruikmaken van het internet zonder internetbundel. Je kan de optie 'Internet op je mobiel' uit- en aanzetten via het tabblad Overzicht. Via hetzelfde tabblad kan je ook een internetbundel aanvragen. De internetbundel gaat direct in.

Wil je laten weten of je het allemaal kan vinden? 🙂
Badge +1
Dank je allebei! Het is allemaal gelukt!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi mariean,

Wat goed om te horen 🙂 Bedankt dat je het even hebt laten weten! Mocht er nog vragen komen of loopt je ergens tegenaan, weet je het forum te vinden!

Reageer