.

Beantwoord

Kan ik mijn beltegoed aan iemand anders geven?

  • 28 August 2017
  • 6 reacties
  • 851 Bekeken

Badge
Mijn telefoon is op vakantie kwijtgeraakt. Er staat nog (steeds) veel prepaid Simyo beltegoed op. Ik heb van mijn zus een andere telefoon gekregen met een andere provider. Maar mijn moeder heeft nog wel Simyo. Kunnen jullie het tegoed overzetten op haar nummer?
icon

Beste antwoord door Els 30 August 2017, 09:38

Bekijk originele reactie

6 reacties

Heb je de simkaart wel geblokkeerd die je kwijt bent? Doe dat als dat nog niet is gebeurd op mijn Simyo.
Badge
Bedankt voor je reactie.
Vraag: waarom is dit nodig om het beltegoed terug te krijgen?
Beste, het gaat erom dat een ander geen misbruik kan maken van jouw beltegoed. Voor het overzetten raad ik je aan te w88 op de reactie van een moderator.

Graag gedaan @Melluh
Badge
Dank je, maar er is al 2 weken geen gebruik van gemaakt dus ik denk dat het niet meer gaat gebeuren. Ws ligt de foon eenzaam ergens in de Duitse bosjes te roesten.
Dan nog blijft mijn gegeven advies van kracht.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Melluh,

Van harte welkom op het Simyo Forum! Aiii, wat zonde dat je telefoon ergens in de Duitse struiken ligt. En wat heb jij een aardige zus, dat ze je een nieuwe telefoon en simkaart geeft! Die verdient een dikke knuffel. 🙂 Ik kan me voorstellen dat je dan graag nog iets met het overgebleven beltegoed doet.

Het is mogelijk om je resterende beltegoed over te zetten naar een andere Simyo Prepaid. Hier zitten echter wel administratiekosten van €5,- aan verbonden, dit zal worden verrekend met het beltegoed dat wordt overgezet. Als je hier mee akkoord gaat, dan kan ik het in gang gaan zetten. Zou je mij in dat geval in een privébericht het telefoonnummer van je moeder willen doorgeven?

Mocht je hier nog vragen over hebben, dan hoor ik dat natuurlijk graag!

@ Friesian, bedankt voor de tip! Altijd handig om anderen op dit soort risico's te wijzen. :)

Groetjes,
Els

Reageer