.

Beantwoord

Kan ik het Prepaid beltegoed terug laten storten bij overlijden?

  • 2 February 2019
  • 2 reacties
  • 653 Bekeken

Mijn echtgenote is overleden en had een prepaid simkaart op naam.

Is het mogelijk om het openstaande saldo hiervan terug te storten?
icon

Beste antwoord door Jihane 4 February 2019, 16:25

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hallo @Ajnog

Allereerst gecondoleerd met het verlies van uw man.

Ik ben net als u klant, en was deze vraag nog niet eerder tegen gekomen voor een prepaid aansluiting. Wel voor klanten met een abonnement.

Een moderator (medewerker van Simyo) zal u spoedig helpen.

Ray
Reputatie 7
Badge +10
Hi Ajnog,

Welkom op 't Simyo Forum!

Gecondoleerd met het verlies van je echtgenote. Het is zeker mogelijk om het overgebleven tegoed terug te storten. Ik heb de aansluiting erbij gepakt en ik zie dat er inderdaad nog wat beltegoed over is. Je kunt dit teruggestort krijgen door een e-mail te versturen naar klantenservice@simyo.nl, waarbij je dan een scan/foto van de overlijdensactie of een rouwkaart toevoegt. Dan wordt het helemaal geregeld. Moet het bedrag naar het rekeningnummer dat gekoppeld is aan de aansluiting, of een ander rekeningnummer? Ook dat kun je het beste vermelden in de e-mail.

Kom je er zo uit?

Mochten er nog vragen zijn, dan kun je aan de bel trekken.

@ Ray, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer