.

Beantwoord

Kan ik het beltegoed overzetten naar een andere Simyo Prepaid?

  • 19 August 2019
  • 15 reacties
  • 732 Bekeken

Ls,

ik wil mijn prepaid beltegoed over zetten van nummer a naar nummer b, en dan nummer a meenemen naar mijn nieuwe provider. Kan dat? En wat is de werkwijze?
Eerst nieuw abonnement aanvragen met nummerbehoud en daarna beltegoed overzetten, of andersom.
Misschien kan het ook wel ineens.

Met vriendelijk groet
Frits
icon

Beste antwoord door Jihane 11 October 2019, 09:34

Bekijk originele reactie

15 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hoi Ariannne,

graag gedaan namens Jihane!

Groetjes,

Daisy
Badge
Hi Jihane,

Het overzetten is gebeurd. Mooi dat dit zo snel gebeurd is. Nogmaals bedankt.

Gr Arianne
Reputatie 7
Badge +10
Hi Arianne,

Nee hoor 🙂 Je kunt daar meteen mee aan de slag.

Trek je aan de bel als je nog een andere vraag hebt?

Groetjes,
Jihane
Badge
Goedemorgen Jihane,

Alvast bedankt voor het overzetten.

Het klopt dat ik nog geen nummerbehoudverzoek heb ingediend. Ik nam aan dat je eerst het beltegoed moest overzetten, voordat je dit verzoek moet doen.

Gr Arianne
Reputatie 7
Badge +10
Goedemorgen Arianne,

Ik zie je berichtje! Ik heb het meteen in orde gemaakt. Over enkele dagen is het beltegoed (€ 23,64) overgeheveld naar het andere nummer. Ik heb, zoals je gevraagd hebt, € 1,- overgelaten op jouw aansluiting, zodat je in elk geval nog kunt bellen en sms'en.

Wat het nummerbehoudverzoek betreft: ik heb gekeken in het systeem, maar ik zie dat er nog geen nummerbehoudverzoek is ingediend. Op welke manier heb je dit precies gedaan? Als het goed is, kun je dat via je nieuwe provider regelen. Bij je nieuwe provider geef je namelijk aan dat je dit Simyo nummer wil meenemen. Zij sturen dan een verzoek naar ons, en daarna kunnen wij het goedkeuren. Heb je dit verzoek via je nieuwe provider ingediend?

Groetjes,
Jihane
Badge
Hoi,

Sorry dat ik jullie weer lastig val, maar het overzetten is nog niet gebeurd en ik vroeg me af of mijn verzoek wel goed is binnengekomen bij jullie.

Gr Arianne
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Arianne,

Het duurt gemiddeld 3 werkdagen voordat alles in orde is gemaakt.

Groetjes,
Daisy
Badge
Hoi,

Ik heb je afgelopen zondag het verzoek verstuurd. Kun je aangeven hoe lang dit gaat duren?

Gr, Arianne
Reputatie 7
Badge +10
Hi Arianne,

Welkom op het Simyo Forum!

Uiteraard! Wil je me een privébericht sturen met beide Prepaid nummers? Dan ga ik 't regelen!

Groetjes,
Jihane
Badge
Hoi,

Erg fijn dat dit bij Simyo mogelijk is. Zou je dat voor mij ook kunnen doen?

Groetjes, Arianne
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Frits,

Goed om te horen! Fijne dag vandaag!

Groetjes,

Kevin
Hoi Kevin,

In plaats van over enkele dagen wordt het bedrag overzet is dit al binnen 2 uur gebeurd.
Blij verrast, bedankt.

Groet Frits
Reputatie 5
Badge +4
Dankjewel Frits! Het is ondertussen geregeld! 😀
Hoi Kevin,

Ik heb een mailtje gestuurd met daarin van naar nummer.

Met dank,
Frits
Reputatie 5
Badge +4
Goedemorgen Fritv,

Welkom op het Simyo forum!

Het is zeker mogelijk om je beltegoed over te hevelen naar een ander prepaid Simyo nummer. Ik ga je hier even een mail over sturen omdat het niet de bedoeling is dat er privégegevens op dit openbare forum komen te staan. In de reactie op mijn mail kun je aangeven naar welk nummer het beltegoed overgezet mag worden en welk bedrag.

Aangezien je een prepaid aansluiting hebt, is nummerbehoud sowieso mogelijk. Je kunt in dat geval een nieuwe bestelling met nummerbehoud doen bij een andere provider.

Groetjes,

Kevin

Reageer