.

Vraag

Kan ik een nieuwe prepaid simkaart bestellen in plaats van steeds opwaarderen?

  • 10 March 2022
  • 9 reacties
  • 196 Bekeken

Hoi,

Ik vroeg mij af waarom ik niet zou kiezen voor een nieuwe sim kaart ipv het opwaarderen van het beltegoed op mijn huidige sim kaart. Ik kan me voorstellen dat nummerbehoud niet mogelijk is, maar daar tegenover staat wel dat je voor 15 euro 22,5 euro aan beltegoed krijgt.


9 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @wimj12,

Bedankt voor je bericht. Dat is een goede vraagĀ šŸ˜‰.

Zoals ik hier boven al had vermeld kan de financiĆ«le afdeling meer aansluitingen goedkeuren als er een goede reden voor is. In het geval van een studentenflat kan er dus zeker een uitzondering worden gemaakt šŸ˜Š.

Groetjes,

Seren

Ā 

Reputatie 7

Dag @wimj12Ā , nou, dat is zeker een lange tijd terug.

Maar je hebt daar een leuke vraag. Ik zou daar zo 1-2-3 geen antwoord op kunnen geven. Simyo hanteert maximaal 5 aansluitingen per adres en/of rekeningnummer. Aangezien de studenten in de studentenflat niet allemaal hetzelfde rekeningnummer zullen hebben, naar ik aanneem, ben ik wel heel erg benieuwd hoe Simyo hiermee omgaat.

@NihadĀ en/of @SerenĀ zal hier uitsluitsel over kunnen geven.

Reputatie 7
Badge +7

Voor het eerst sinds lange tijd weer eens op het forum.

Betekent dit dat je geen abonnement kan afsluiten als je bv in een studentenflat woont en een aantal van de vorige bewoners al een Simyo abonnement hebben afgesloten?

Reputatie 7
Badge +5

Hi @RicoK,

Ik heb het even nagevraagd en het gaat echt om 5 aansluitingen. Er word geen onderscheid gemaakt in actieve aansluitingen of (ooit) gedane bestellingen.

Natuurlijk kunnen er uitzonderingen worden gemaakt bij het bestellen van meer dan 5 simkaarten maarĀ in dit geval weet ik vrij zeker dat hier geen uitzondering word gemaakt.Ā 

Groetjes,

Seren

Reputatie 7

@SerenĀ Wat bedoel je hier nu precies mee? 5 actieve aansluitingen of 5 (ooit) gedane bestellingen?

Het is natuurlijk, als het echt om zo veel mogelijk korting binnen harken te doen is, eenvoudig om een aansluiting zelf te beĆ«indigen en dan gewoon weer een nieuwe simkaart te bestellen. Om nummerbehoud en het steeds moeten doorgeven van je nieuwe nummer aan al je contacten (misschien zijn het er niet veel...) is het @Jelle345Ā Ā niet te doen.

Reputatie 7
Badge +5

HiĀ @Jelle345,

Zoals beloofd zou ik even terug komen op jouw vraag. Bij Simyo mag jeĀ maximaal 5 aansluitingenĀ aanvragen per adres of rekeningnummer. Meerdere bestellingen wijzen wij af als er al 5 aansluitingen zijn. Hou hier dus rekening mee.Ā :blush:

Groetjes,

SerenĀ 

Ā 

Reputatie 7
Badge +5

HiĀ @Jelle345,

Bedankt voor je bericht. Dit is een terechte vraag en ik kan mij voorstellen waarom je deze vraag stelt. Ik heb deze vraag uitgezet naar de desbetreffende afdeling omdat ik op dit moment niet zeker weet hoeveel aansluitingen er maximaal bestelt mogen worden per adres en rekeningnummer. Zodra ik hier antwoord op heb zal ik je dit gelijk laten weten.Ā 

Groetjes,

Seren

Reputatie 7
Badge +6

En dan heb je ook nog de vrienden dealšŸ˜‰

Reputatie 7

@Jelle345Ā Ā Ik ben geen prepaid klant, maar ik zou ook niet weten waarom je dat niet zou doen als je er niet omgeeft steeds weer een ander nummer te moeten doorgeven aan je contactenā€¦.

Reageer