.

Beantwoord

Kan ik een nieuw nummer krijgen?

  • 7 July 2020
  • 4 reacties
  • 224 Bekeken

Heb een prepaid sim-only maar ik wil graar een ander nummer hebben. Had dacht ik het goede formulier ingevuld en kreeg tot mijn verbazing een nieuwe simcard met hetzelfde nummer.
Graag U help zodat ik alsnog mijn nummer kan veranderen.

Met vriendelijke groet,

Jan

 

icon

Beste antwoord door Bas 8 July 2020, 10:59

Bekijk originele reactie

4 reacties

Je hebt nummerbehoud aangevraagd. Dat is dus niet nodig als je een nieuw nummer wilt.

Simyo kan jouw een nieuw nummer verstrekken. Je kunt dan reageren dat je akkoord gaat met de kosten van 5 euro. Dit wordt dan met je beltegoed verrekend. 

Een Simyo medewerker pakt dit dan z.s.m. op. 

( misschien vergoeden ze je onbedoeld nieuwe simkaart dan ook nog :innocent: )

Bedankt voor de react Ray, ik ben op de hoogte van de 5 Euro.

Kunnen jullie mij hier een nieuw nummer verstrekken ? Zou mooi wezen over die extra SIM, want dat was echt niet de bedoeling. Hij zit nog verpakt !
Graag help aub met een nieuw nummer.

Met vriendelijke groet,

Jan

Reputatie 7
Badge +9

Kunnen jullie mij hier een nieuw nummer verstrekken ?

Forum experts (= behulpzame klanten) kunnen je geen nieuw nummer geven.

Gelukkig kunnen de moderatoren van dit forum wel een nieuw nummer aan je aansluiting aansluiten. Dan ben je overigens wel je huidige nummer permanent kwijt.

Morgen zal een moderator (= Simyo medewerker) hier reageren. Mogelijk worden enkele controle vragen gesteld door de moderator voor de zekerheid. Nadat die zijn beantwoord heb je vaak binnen een dag een ander nummer.

 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Jan, 

Welkom op ons forum!

Zo te zien heb je per ongeluk een vervangende simkaart besteld. Beetje jammer :sweat_smile: 

Ik heb je zojuist een mail en een SMS gestuurd met je nieuwe nummer. De € 5,- is al in mindering gebracht op je beltegoed. 

Kan ik je nog ergens anders mee helpen? :blush:

Groetjes, 
Bas

Reageer