.

Beantwoord

Kan beltegoed teruggestort worden op mijn rekening?

  • 29 January 2020
  • 3 reacties
  • 665 Bekeken

Op 12 januari geld gestort.. Internet bundel gekozen.

Geen internet.. probleem aangekaart op maandag via WhatsApp. Eerste reactie was goed en positief.

Echter na 1,5 week was er nog geen oplossing... 

Eerst was het probleem onbekend, toen werd aangegeven dat het om een bekend probleem ging. Tussendoor aangegeven dat ik alleen maar mobiel internet wil. Kon niet etc... uiteindelijk krijg ik een keuze beltegoed terug of internet.

Toen aangegeven dat ik internet wou.. Nee kon toch niet..... 

Heb na 1,5 week maar aangegeven dat ik geen vertrouwen had in simyo en dat ik verder ga met een andere aanbieder. Medewerker ging dat regelen. En nu wacht ik dus op een bankrekening storting... Maar het blijkt dat het bedrag gestort is als beltegoed. 

Graag geld terugstorten op mijn bankrekening nummer. 

Via WhatsApp aangegeven... Nee dat kon niet het moest via live chat of email. Dus via live chat gedaan en nu ook op 't forum.

 

- internet bundel die niet activeert kan worden, is echt een probleem

- verbruik pagina is niet compleet/correct, dit is ook echt een probleem

- loze belofte of keuzes geven, ook een probleem

 

Dus mijn verzoek nogmaals om het bedrag terug te storten op mijn bankrekening nummer. 

icon

Beste antwoord door Ouael 30 January 2020, 11:44

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hey WHO,

 

Welkom op het forum! 

Wat zuur dat dit voor jouw gevoel niet goed opgepakt is. Ik heb het gelijk voor je bekeken en uitgezocht. Je had een Onbeperkte Prepaid databundel bij ons. Toen deze afliep was het niet mogelijk om een nieuwe bundel aan te schaffen. Sorry hiervoor. Na wat onderzoek is de oorzaak gevonden en kon er weer een bundel aangeschaft worden. Ik zie nergens terug in de notities dat er toen geen mogelijkheid was om een bundel aan te schaffen. De keuze die toen gegeven was,  was dat de bundel vergoed kon worden als beltegoed of dat er een nieuwe internetbundel geactiveerd kon worden. Er is toen gekozen om het tegoed terug te zetten als beltegoed.

 

Helaas kan ik het beltegoed niet terugstorten op je rekening. Je kan het tegoed verbruiken of overzetten naar een andere Simyo simkaart. Jammer dat je naar een andere provider wil. Ik adviseer je pas over te stappen als het tegoed op is, anders komt het namelijk te vervallen. Meer info lees je hier.

 

Groetjes,

Ouael

Hi Ouael

Keus werd wel gegeven... maar wie heeft de keuze gemaakt?

Waarom is jullie verbruik pagina fout/incompleet? Dit zijn naar mijn gevoel feiten. 

Graag doe ik beroep op bedenktijd voor aankoop op afstand. https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/rechten-bij-aankoop/online-telefonische-aankopen#no3

Hierbij nogmaals mijn verzoek van 24 januari tot een terugstorten op mijn bankrekening nummer.

 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi WHO, 

Jammer dat onze wegen op deze manier scheiden. 

Om je niet met een al te zure nasmaak uit te zwaaien heb ik die € 10,- maar even teruggestort. Dat geld staat uiterlijk begin volgende week op je rekening! 

Kan ik je verder nog ergens mee helpen? 

Groetjes,
Bas

Reageer