.

Beantwoord

Is negatief beltegoed bij prepaid uit te zetten?

  • 30 July 2019
  • 3 reacties
  • 336 Bekeken

Kan ik ergens instellen dat ik niet wil dat mijn prepaid onder de 0 komt?
Je hebt er met data verbruik soms weinig erg in dat het zo oploopt.
icon

Beste antwoord door Jihane 30 July 2019, 13:13

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Goedemiddag Roell,

Welkom op het Simyo forum!

Ik kan me voorstellen dat je door het internetgebruik graag zou willen dat je niet meer in de min zou kunnen gaan. Helaas heb je bij ons de mogelijkheid om je gesprek af te maken als je beltegoed op gaat, hierdoor is het automatisch ook mogelijk om je datasessie af te ronden. Dit kan dus wat sneller oplopen dan bij belminuten. Wij vullen dit bedrag natuurlijk wel gewoon weer voor je aan tot 0.

Wat nog wel een idee kan zijn is om een datalimiet in te stellen in je toestel. Dit is bij de meeste toestellen mogelijk. Neem je bijvoorbeeld een bundel van 1000 MB dan stel je dit in in je toestel en daarbij in welke periode deze loopt. Je toestel stopt dan automatisch het internet wanneer de MB's op zijn. Op deze pagina leggen we uit hoe dit je dit instelt.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het natuurlijk graag!

Groetjes,

Jihane
Kan ik ergens instellen dat ik niet wil dat mijn prepaid onder de 0 komt?
Je hebt er met data verbruik soms weinig erg in dat het zo oploopt.

Hoi @Roell

Kijk ook eens of wellicht automatisch opwaarderen een uitkomst voor je is.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Roell en Friesian,

Automatisch opwaarderen is natuurlijk een goede optie als je altijd wilt blijven bellen en internetten. Roell zijn vraag ging er vooral om dat het verbruik snel op kan lopen, bij automatisch opwaarderen kun je dan alsnog in korte tijd hoge kosten maken. Ik zou dit dus alleen adviseren in combinatie met een datalimiet in het toestel. 😊

Groetjes,

Kevin

Reageer