.

Beantwoord

Is mijn interne overstap van Prepaid naar Sim Only wel goed gegaan?

  • 5 September 2018
  • 5 reacties
  • 141 Bekeken

Hallo Simyo Medewerker,

Ik heb altijd via prepay via jullie gebeld. Nu wou ik over naar een abonnement. 30 augustus geregeld, echter dit werkt (nog) niet. Kunt u mij op weg helpen.

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

G.J. Jansen
icon

Beste antwoord door Niels 6 September 2018, 13:14

Bekijk originele reactie

5 reacties

Heb al meer dan een halfuur in de telefonische wacht gestaan. Volgens mij ga je zo niet met klanten om.
Er is al wel 0,01 cent afgeschreven voor KPN. Maar kan nog niet zelf bellen. Wil graag geholpen worden.
Klantenservice is verminderd bereikbaar.
https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-en-verstoringen-59/klantenservice-momenteel-minder-goed-bereikbaar-42307

Heb je de overstap via de MijnSimyo pagina geregeld van je Simyo aansluiting?
Ja zo heb ik het gedaan.
Reputatie 6
Badge +5
Hi GJ Jansen,

Welkom op het Simyo Forum!

Zoals Ray al aangaf was onder andere onze telefonische klantenservice gisteren minder goed bereikbaar. Excuses dat je hier last aan hebt ondervonden. Inmiddels zijn we via elk kanaal weer goed te bereiken :)

Ik heb je aansluiting er even bij gepakt maar zie niet dat er op 30 augustus een overstap van Prepaid naar Sim Only is aangevraagd. Op het moment dat deze aanvraag is gedaan, hoor je ook een bevestiging in je mail te ontvangen. Vanochtend heb je gebeld met onze klantenservice en is het gelukt om de overstap aan te vragen. Deze zal binnen enkele dagen geregeld worden. Heb je hier verder nog vragen over?

Bedankt voor je reactie, Ray!

Groetjes,
Niels

Reageer