.

Beantwoord

Is het mogelijk om gebruik te maken van duo sim?

  • 19 January 2023
  • 9 reacties
  • 112 Bekeken

Badge
  • Beginner
  • 3 reacties

LS,

Ik heb een prepaid simkaart, wil er een tweede kaartje bijbestellen met hetzelfde nummer, kan dat?

icon

Beste antwoord door wimj12 19 January 2023, 10:41

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Nee, dat kan niet bij Simyo prepaid. Ook niet bij een abonnement trouwens.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @CPi,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat @wimj12 je hier al het juiste antwoord op heeft gegeven. Het is bij Simyo inderdaad niet mogelijk om gebruik te maken van duo sim. Je kunt maar één actieve simkaart hebben per nummer.

Heel erg bedankt voor je hulp, Wim! 😊

Groetjes, 
Roeqajja

En wanneer wordt dit wél mogelijk gemaakt? Of moet ik dan overstappen naar een andere provider?

 

 

Reputatie 7
Badge +9

En wanneer wordt dit wél mogelijk gemaakt?

De afgelopen jaren is die vraag al enkele malen gesteld… Als je dat perse nodig hebt is overstappen naar een provider, die dat wel aanbied, sneller.

 

De vraag is inderdaad al meerdere malen gesteld op dit forum, ruim 8 jaar geleden voor het eerst als ik het goed heb. En 5 jaar geleden is de suggestie om Duo Sim aan te bieden op Simyo’s Wall of Change gezet, een omgeving waar goede ideeën en suggesties van klanten worden verzameld. 

Maar Duo Sim wordt nog steeds niet aangeboden door Simyo. Mijn vraag wanneer dit door Simyo wel mogelijk zou worden gemaakt geldt daarom nog steeds. Een antwoord dat dit niet gaat gebeuren, dat het technisch (nog) niet mogelijk is of dat de vraag naar Duo Sim te beperkt is, is ook een antwoord.

Uiteraard kan ik naar een andere provider gaan voor Duo Sim, maar liever blijf ik bij Simyo, waar ik al vele, vele jaren een tevreden klant ben. 

Zou fijn zijn als Simyo met me mee beweegt. ;-)

Reputatie 7

@Surfdude69 Simyo zit al een erg lange tijd vast. Er zit weinig tot geen beweging (meer) in. En maak je wat betreft Duo Sim zeker geen illusies, dat gaat er niet komen. Jammer genoeg, maar helaas.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Surfdude69,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier iets meer duidelijkheid over zou willen. Er is binnen Simyo niets bekend over duo sim en kunnen wij niet garanderen dat dit in de toekomst beschikbaar komt. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. 

Bedankt voor jullie reacties @Groentjuh en @RicoK

Groetjes,
Amy

 Bedankt voor jullie duidelijke reacties @Groentjuh@RicoK en @Amy. Denk dat ik dan voor Duo Sim toch naar andere provider ga switchen 

Reputatie 7
Badge +7

@Surfdude69 Graag gedaan! Jammer om je te moeten zien gaan maar ook begrijpelijk dat je opzoek gaat naar een provider die beter bij deze wensen aansluit. Onze deur staat natuurlijk altijd voor je open 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer