.

Sticky Beantwoord

Is het mogelijk om de prepaid internetbundels en internetsnelheid te verhogen bij Simyo ?

  • 6 September 2016
  • 31 reacties
  • 1901 Bekeken


Toon eerste bericht

31 reacties

Reputatie 7

@Rick_CD Natuurlijk, meer lijkt altijd beter, maar dat is het niet altijd, want kijk bijvoorbeeld naar de voorwaarden, contractduur, dekking, netwerk, helpdesk, mogelijkheid tot aanpassen van bundels, etc etc.

Simyo is al een tijdje niet meer de goedkoopste, maar naar mijn mening nog wel altijd erg goed met een goede help-/servicedesk.

Het gras aan de andere kant van de heuvels lijkt altijd groener.

Neemt niet weg dat een ieder vrij is om te gaan staan waar hij dat wil. Als iemand het ergens anders beter kan gaan krijgen dan moet hij/zij natuurlijk gewoon de overstap maken.

Maar is stilstaan dan vooruitgaan? De bundels van Simyo zijn al een paar jaar hetzelfde… Of is het bestaande aanbod voldoende? De concurrentie zit in ieder geval niet stil 😉

Reputatie 7

@Rick_CD Dat de bundels bij Simyo al enkele jaren stil staan, durf ik te bestrijden. Juist zijn de bundels, de databundels en in mindere mate de belbundels, wel dynamisch met bij tijd en wijle erg leuke kortingsacties, waardoor je voor een leuk bedrag een bundel kunt wijzigen voor de rest van de tijd dat je bij Simyo blijft of weer bundels gaat aanpassen.

Reputatie 7
Badge +9

Maar is stilstaan dan vooruitgaan? De bundels van Simyo zijn al een paar jaar hetzelfde… Of is het bestaande aanbod voldoende? De concurrentie zit in ieder geval niet stil 😉

Let wel dat er veel verschil is tussen de prepaid en sim-only wereld. Op het gebied van Sim only is inderdaad veel concurrentie. Bij prepaid lijkt dit vele minder te spelen. Bij veel andere prepaid providers zie ik geen schokkende goedkopere bundels.

Reputatie 5
Badge +2

@Rick_CD Hoi!

Onze bundels zijn het afgelopen jaar best vaak veranderd. Bijvoorbeeld met Kerst, toen hebben we ook nieuwe deals gehad voor een korte periode. Zo veranderen we af en toe onze deals.

Hebben we het nog steeds over de prepaid internetbundels? Want dan heb ik met kerst niet goed opgelet denk :wink:

Reageer