.

Beantwoord

Is het mogelijk om de factuur van mijn bestelling uit april 2017 terug te krijgen?

  • 25 August 2018
  • 3 reacties
  • 199 Bekeken

Hoi Simyo,

Ik heb een factuur nodig uit april 2017. Ik heb toen een prepaid kaart aangeschaft met € 15,- euro beltegoed. Nu heb ik hiervan een factuur nodig maar dat kan ik niet vinden als ik inlog op mijn simyo. Hoe kan ik er aan komen? Ik heb hem nodig voor mijn administratie.

Het telefoonnummer wat er bij hoort is 06********.

Groet, Brian
icon

Beste antwoord door Niels 27 August 2018, 16:06

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hi BrianS,

Welkom op het Simyo Forum!

Allereerst wil ik even aangeven dat het forum een openbare plek is. Je hebt je nummer gedeeld in je bericht, vanwege privacy heb ik deze weggehaald. Niet iedereen hoeft je telefoonnummer natuurlijk te weten 😉 Zou je hier in het vervolg op kunnen letten?

Het klopt dat je slechts betalingen van een jaar geleden terug kan vinden op Mijn Simyo. In het geval van een Prepaid aansluiting zijn die dan te zien onder het kopje 'Betalingen'. Ik kan de documenten nog wel vinden en heb die dan ook gemaild naar het e-mailadres dat bij ons bekend is. Laat je me even weten of je het mailtje in goede orde hebt ontvangen? Ik hoor het graag!

Groetjes,
Niels
Hi Niels,

Bedankt voor de toegestuurde facturen! Ik heb ze ontvangen. Ik had inderdaad mijn nummer geplaatst zodat het makkelijker zou zijn om de facturen te vinden. Ik dacht dat het bericht alleen naar Simyo ging maar kennelijk dus op het openbare forum. Dus bedankt voor het weghalen van mijn nummer 👍

Groet, Brian
Reputatie 6
Badge +5
Hi BrianS,

Graag gedaan! Fijn dat je de facturen in goede orde hebt ontvangen. Het forum is inderdaad voor iedereen toegankelijk en te lezen, dan weet je dat nu in ieder geval 🙂 Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?

Groetjes,
Niels

Reageer