.

Vraag

Internet maand 200mb

  • 1 February 2012
  • 4 reacties
  • 837 Bekeken

Badge +1
Beste,



Ik vraag me af hoe het mogelijk is dat wanneer ik op een dag 409 KB verbruik dit wordt afgeschreven als 1 MB, volgens mij is 1000KB = 1MB? Het lijkt mij dat dit ten onrechte berekend wordt.

Verder stond op mijn simyo overzicht dat de vorige maand bundel t/m 1 febr geldig was...wat schetst mijn verbazing, vanmorgen een melding dat het verlopen was. Kan iemand me bovenstaande vragen uitleggen cq. verklaren?



Alvast bedankt.

4 reacties

Badge +3
Voor zover ik heb kunnen nagaan op mijn verbruik overzicht wordt het verbruik in de periode opgeteld (in Kb) en dan afgerond in MB.
Dus als je op 1 dag 409 kb verbruikt en de volgende dag 500 kb dan is je totaal 909 KB en heb je nog steeds 1 MB verbruikt (natuurlijk wel in dezelfde periode)
Ik houd mijn verbruik bij via Traffic Monitor, vergelijk ik dat met het overzicht op Symio dan is dat conform het verbruik volgens de traffic monitor maar dan wel afgerond naar boven in MB.
btw ik heb een 200mb bundel.
Ik heb nog geen factuur gehand met een internetbundel dus hoe het daar wordt afgerekend weet ik nog niet.
Badge +1
Hoi Linden,



Bedankt voor je reactie.



Vanmorgen een nieuwe maandbundel aangeschaft, vandaag dus die 409kb verbruikt dan kan er toch geen 1 MB afgechreven worden? Ik check het op deze site waar je precies je verbruik kan zien. Ik heb een prepaid en koop dus een maandbundel van 200MB ernaast.

Ik begrijp je uitleg over het afronden, maar wanneer dit de eerste dag is valt er niets af te ronden. 😞
Badge +2
Hi Caro123,

wij verzoeken je ons te voorzien van je telefoonnummer zodat wij dit kunnen nakijken in ons systeem. Zou je ons een privéberichtje kunnen toesturen?

Groetjes,

Arie
Badge +1
Hi Caro123, wij verzoeken je ons te voorzien van je telefoonnummer zodat wij dit kunnen nakijken in ons systeem. Zou je ons een privéberichtje kunnen toesturen? Groetjes, Arie




Hi Arie,



Ik heb je een privebericht gestuurd met de gevraagde info.



Groetjes,

Caro123

Reageer