.

Beantwoord

Ik wil overstappen naar een andere Provider. Kan dit eerder dan een maand?

  • 15 March 2018
  • 1 reactie
  • 622 Bekeken

Badge
Goedemiddag,

Maar even een nieuw topic openen. Hoop dat ik hier duidelijkheid krijg.

Vorige maand bij jullie een sim only met prepaid afgesloten. Ik had niet goed gelezen of ik kon het zo gauw nergens terug vinden maar ik kan dus niet met een prepaid in het buitenland internetten. Dit is zeer vervelend omdat ik het ook nodig heb vanwege werk.

Ik ben dus overgestapt naar een andere provider, met nummerbehoud, dat is na de 2e x aanvragen goedgekeurd. Maar nu blijkt dat ik moet wachten tot 14 april.

Mijn vraag is waarom? Ik heb de nieuwe provider al gevraagd of dat eerder kon, maar dat kan niet omdat Simyo het niet vrijgeeft.

nu heb ik dus een probleem. Ik heb ook al niet kunnen bellen in het buitenland, dat is sinds vanmorgen opgelost, maar ik wil nu ook op mijn telefoon kunnen internetten in het buitenland.

Waarom kunnen jullie het niet vrijgeven. Ik heb meteen geld gestort op mijn kaartje, daar staat nu nog ruim 24 euro op. Ik kan daar niets meer mee, alleen bellen en sms sturen.

Beste Simyo, doe niet zo flauw, neem contact op met de provider en geef zo snel mogelijk het nummer vrij. De keuze is al gemaakt, ik heb internet nodig en ik stort er geen geld meer op.

Eerlijk is eerlijk, ik wordt hier niet bij van, en ik denk dat omdat ik niet kon bellen in het buitenland wel een compensatie regeling toegepast mag worden.

ik hoop op jullie medewerking en geef per direct mijn nummer vrij aan de nieuwe provider.
icon

Beste antwoord door Asma 16 March 2018, 13:48

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Hoi JHkamp,

Welkom op het Forum!

Ontzettend balen dat je niet wist dat je het met Prepaid niet mogelijk is om te internetten in het buitenland. Wij informeren hierover op deze pagina.

Ik snap heel goed dat je zo snel mogelijk graag over wilt stappen naar een andere provider zodat je internet kunt gebruiken in het buitenland. Hier help ik je met alle liefde en plezier mee!

Als je een Prepaid simkaart hebt en nummerbehoud aanvraagt, dan zou je telefoonnummer al binnen vijf werkdagen overgenomen kunnen worden. Volgens onze gegevens heb je als overstapdatum 14 april doorgegeven, vandaar dat deze datum is goedgekeurd. Ik adviseer je om het lopend verzoek te annuleren via je nieuwe provider en een nieuw verzoek in te dienen voor binnen vijf werkdagen. Je aanvraag voor nummerbehoud wordt dan door ons goedgekeurd.

Houd er rekening mee dat je beltegoed bij overstap naar een andere provider wel komt te vervallen. Het is mogelijk om dit tegoed over te hevelen naar een andere Prepaid aansluiting. Hier brengen wij eenmalig € 5,- voor in rekening.

Het is natuurlijk niet fijn dat je even geen bereik had in het buitenland. Ik zie dat mijn collega je hier binnen één dag mee heeft geholpen. Dat is fijn! Ik snap goed dat je een compensatie zou willen voor deze dag. bij storingen kunnen Prepaid klanten een vergoeding van € 0,50 krijgen per dag. Vind je dit een goede oplossing?

Groetjes,
Asma

Reageer