.

Beantwoord

Ik wil een tweede simkaart aanvragen. Hoe doe ik dat?

  • 17 October 2017
  • 5 reacties
  • 730 Bekeken

Ik heb voor 1 van mijn kinderen een prepaid account en nu heb ik voor een van mijn andere kinderen ook een telefoon waar een nummer / beltegoed op moet. Hoe kan ik dat regelen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 17 October 2017, 08:54

Bekijk originele reactie

5 reacties

Door een nieuw prepaid aan te vragen krijg krijg je een nieuw 06 met het gekozen en bonus beltegoed.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Manon,

Welkom op het Forum!

Wat leuk om te horen dat je een simkaart wilt bestellen voor je kind. :D

Ik zie dat Friesian je goed op weg heeft geholpen, want het klopt wat hij zegt. Je kunt een simkaart bestellen via onze website. Wist je dat dit trouwens ook met extra korting kan via de VriendenDeal? Op deze manier kunnen beide kinderen € 5,- extra tegoed krijgen. Meer informatie vind je hier.

Op het moment dat je een nieuwe Prepaid simkaart bestelt krijg je vanzelf een nieuw nummer. Daar hoef je dus geen actie voor te ondernemen. Je kunt beide telefoonnummers trouwens toevoegen aan de Simyo App. Op deze manier kun je gemakkelijker wisselen tussen beide accounts voor inzicht in het verbruik. Download hierover onze App via de App Store, log in met Ă©Ă©n account en voeg later een ander account toe door rechtboven (de inlogpagina) op het plusje te drukken.

Gaat het lukken zo?

Groetjes,
Asma
Dank voor je reactie! Ik heb eea nu pas geïnstalleerd, en de app op m’n tel gezet. Ik heb echter geen plusje in de rechter bovenhoek. Ik zie dus ook niet waar ik het tweede nummer kan toevoegen. Ik hoop dat je me verder kunt helpen. Bedankt alvast!
Reputatie 7
Badge +9
Op het inlogscherm zou je als het goed is zoiets als dit moeten zien (dit is met de iOS versie van de app). Het plusje is duidelijk te zien.

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Manon,

Zie je het plusje nu wel? 🙂 Ik heb ook een screenshot van hoe het eruit ziet op Android:



Lukt dat zo?

@ Scotsman, dank voor je reactie! :D

Groetjes,
Jihane

Reageer