.

Beantwoord

Ik ontvang berichten via whatsapp die niet voor mij zijn bedoeld. Hoe kan dat?

  • 11 October 2020
  • 2 reacties
  • 645 Bekeken

hoi

ik heb een vraag sinds gister 10 oktober heb ik een simyo prepaid, ik heb nummer alles geinstaleerd iedereen die mijn nummer waardig is heeft mijn nieuw nummer gekregen, en dat zijn er weining maar dat doet ere niet toe, maar nu heb ik een probleem bij whats app met mijn nummer, ik krijg berichten van totaal vreemde mensen die ik dus niet ken, en zijn ook totaal onbekende nummers, meeste zijn in het arabisch of gebrekkig nederlands,,, ik vertrouw de boel dus helemaal niet meer , hoe kan iemand nou dezelfde nummer hebben, het is dus alleen met whatsapp en niet met bellen dat gaat goed,, wie kan mij uitleggen hoe dit kan, anders ben ik toch geneidgd om whatsapp niet meer te gebruiken,,

gr renata

icon

Beste antwoord door Anonymous 11 October 2020, 11:53

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hoi Renata - @renata52 

Ik zal het je uitleggen. Dit doet zich voor als iemand anders eerst jouw huidige nummer heeft gehad als Whatsapp gebruiker. Normaal gesproken moet dan de vorige gebruiker het nummer wijzigen in zijn/haar WhatsApp Account.

Edit

De vorige gebruiker kan dan ook zijn/haar contacten informeren zodat jij niet door hen gecontacteerd wordt.

Bron.FAQ WhatsApp.

 

De eenvoudigste oplossing is een nieuw nummer wanneer je dat wilt. Een moderator, medewerker zal nog contact opnemen.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Renata52,

 

Goed dat je contact opneemt, ik kan me goed voorstellen dat je het niet helemaal vertrouwt. 

 

Zoals Friesian al schreef is het mogelijk dan een andere persoon het nummer nog actief heeft in Whatsapp en dat je daarom vreemde berichten binnen krijgt die niet voor jou bedoeld zijn. Je kunt de nummers blokkeren in je Whatsapp of ik kan je een nieuw nummer toewijzen, mocht dat zo zijn, stuur mij dan even een privébericht met jouw adresgegevens. Thansk Friesian voor je hulp!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer