Eens
Van
Okee, ik zal mijn verhaal hier zetten. Ik heb het Simyo prepaid nummer in een andere telefoon zitten deze wil ik niet verhuizen. Omdat Simyo categorisch weigert tot dusverre om de simyaardag ook te geven in welke vorm dan ook zou ik bijvoorbeeld een extra nummer moeten aanvragen. Dit vindt ik persoonlijk onhandig..maar dan had ik ook geen simyaardag..een blijk van waardering zoals bij sim only klanten die al lang klant zijn. Prepaid klant telt in mijn beleving niet mee. Ongeacht de loze mooie woordjes van Simyo moderators, ondanks de in mijn ogen smoesjes.
Ik zou graag gebruik willen maken van de doe je ding bundels MAAR dan zal de buiten bundel bescherming veel, veel beter moeten. Dus voor iedereen heldere bescherming. Bijvoorbeeld door een plafond of verlaging van de snelheid wat betreft internetgebruik.
Andere Forum Experts, ik hebben talloze voorbeelden gezien van hoge buiten bundel kosten. Wij heb daar in onze reacties ons regelmatig kritisch daarover uitgelaten zowel richting klant en Simyo.
Ik wil echt meewerken aan jullie vraagstuk maar dan zal er eerst extra werk gedaan moeten worden vanuit Simyo om mij te motiveren. Ik zou dan toestemming (moeten) geven om gebruik te maken van mijn WiFi netwerk dat ik reeds betaal en Simyo dan gratis zou kunnen gebruiken?!
Het zijn voor mij 2 heel belangrijke argumenten. Jij blij wij blij.
Toch?
Medewerkers/hooggeplaatste piefen zullen waarschijnlijk mijn reactie niet fijn vinden. Maar ik ben wat dat betreft recht door zee. Je zult me moeten accepteren zoals ik ben....eerlijk, kritisch altijd opbouwend.