.

Beantwoord

Ik kan de internet maandbundel niet meer te activeren na aanpassen prepaid tarieven

  • 11 October 2013
  • 4 reacties
  • 8107 Bekeken

Hallo,

Ik heb zojuist mijn prepaid tarieven 'geupdate' en nu zie ik de optie "maandbundel mobiel internet activeren" nergens meer terug. Waar is ie gebleven? Ik heb mijn tarieven geupdate omdat ik zag dat bij de huidige prepaid tarieven de maandbundels uit mn hoofd 4 euro voor 100mb en 7 euro voor 250mb zijn. Een stuk goedkoper dan 10 euro voor 200mb wat het voorheen was.

Alvast bedankt voor het antwoord.
icon

Beste antwoord door Ernst 17 October 2013, 15:07

Bekijk originele reactie

4 reacties

Laat ik zo zeggen. De optie om een maandbundel mobiel internet aan te zetten is niet meer te vinden via 'Mijn Simyo', onder het kopje Overzicht.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi sanderbbb, welkom op het Simyo forum!

Allereerst wil ik je onze excuses aanbieden. We hebben je té lang laten wachten op een reactie van onze kant. Het spijt me. Sorry. :(

Ik heb onze IT afdeling gevraagd om eens naar jouw Mijn Simyo te kijken om uit te vinden wat er precies aan schort. Je zou natuurlijk gewoon die nieuwe maandbundels moeten kunnen kiezen...

sanderbbb; ik houd je op de hoogte.
Nog steeds worden ze niet getoond... Hoop dat het opgelost wordt
Reputatie 5
Badge +11
Hi sanderbbb,

1 van onze IT'ers heeft opgemerkt dat er een bug in de weergave van jouw Mijn Simyo zit. Daardoor vallen nu bepaalde regels weg waardoor je de optie die je zoek, niet meer kunt vinden.

Ook zul je hoogstwaarschijnlijk je huidige maandbundel internet niet zien en ook de knop om 'automatisch verlengen' van de bundel stop te zetten zul je niet zien... :(

Om dit te verhelpen is het 'automatisch verlengen' van je 100MB bundel stopgezet. Zodra deze is afgelopen, kun je uit de nieuwe bundels kiezen en heb je de complete weergave weer.

Reageer