.

Beantwoord

Ik heb opgewaardeerd maar kan nog steeds niet bellen, wat kan ik doen?

  • 24 February 2020
  • 7 reacties
  • 405 Bekeken

Badge

Nadat mijn beltegoed op was, heb ik 40 euro beltegoed opgewaardeerd (waarvan 10 voor 1000mb), maar ook al heb ik mijn telefoon 10 x opnieuw gestart, hij lijkt het niet te pakken. Ik kan nu dus niet bellen en internetten. Hoe dit op te lossen? 

icon

Beste antwoord door Daisy 25 February 2020, 11:55

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Daggiemar,

 

Ik heb gelijk even je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je aansluiting niet automatisch was gedeblokkeerd. Dit gebeurd normaal gesproken wel wanneer je weer opwaardeert, sorry voor het ongemak! Ik heb bij deze je aansluiting gedeblokkeerd en als je jouw toestel opnieuw opstart zou alles weer moeten werken.

 

Groetjes,

Daisy

Badge

Dag daisy. Heel fijn, internet doet het weer, alleen bellen nog niet. Hoe kan dit opgelost worden? 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Daggiemar,

 

Goed dat het werkt! Ben je wel verbonden met het netwerk? Krijg je ook een foutmelding te horen/te zien wanneer je probeert te bellen?

 

Groetjes,

Daisy

Badge

Ik ben wel verbonden met het netwerk. Als ik bel, krijg ik te horen dat om administratieve redenen de verbinding het niet doet. 

Reputatie 7
Badge +6

Dat is gek, ik zie wel dat de aansluiting gewoon actief is. Heb je het toestel opnieuw opgestart?

Badge

Net nog een x uitgezet, maar kan nog steeds niet bellen om administratieve redenen. 

Reputatie 7
Badge +6

He Daggiemar,

 

De technische afdeling heeft even iets aan de achterkant gedaan, als je jouw toestel opnieuw opstart zou het weer moeten werken!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer