.

Beantwoord

Ik heb nu kosten voor onderling bellen. Hoe kan dat?

  • 14 February 2017
  • 16 reacties
  • 433 Bekeken

Badge
  • Aspirant
  • 10 reacties
Afgelopen zondag heb ik mijn dochter met ook een Simyo-abonnement gebeld (36 sec) en daarvoor is €0,10 afgeschreven. Sinds wanneer is dat, dat je betaalt voor onderling bellen?
icon

Beste antwoord door Asma 15 February 2017, 11:32

Bekijk originele reactie

16 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Rotor1,

Welkom op het Forum!

Ik vind het ontzettend vervelend dat het verbruik naar Simyo klanten in rekening is gebracht. Hiervoor onze excuses! :(

Dit probleem hebben wij eerder verholpen, maar ik zie dat het één en ander nu inderdaad misgaat. Op je verbruik is het gesprek dat plaatsvond op 16 mei in rekening gebracht, terwijl je belde naar een Simyo klant. Dit is natuurlijk niet de bedoeling!

Ik heb mijn collega's van de technische afdeling gevraagd om dit voor je uit te zoeken en te herstellen. Maak je dus vooral geen zorgen. Je kunt gerust door blijven bellen! :$

Laat je het mij weten als je hier vragen over hebt?

Groetjes,
Asma
Badge
Wij zijn oudklanten van LowCall, zaliger nagedachtenis, en hebben nooit betaald voor onderling bellen. Ook niet toen LowCall overgenomen werd door Simyo. Zelfs vorige maand nog niet. Misschien zijn de voorwaarden veranderd?
Reputatie 7
Badge +9
Ik geloof dat in april 2016 de Lowcall aansluitingen zijn omgezet in Simyo prepaid. Hierbij zijn ook de voorwaarden omgezet naar die van Simyo prepaid. Waarschijnlijk is het onderling bellen daarbij komen te vervallen voor de aansluiting.

Een moderator weet dit vast beter...
Badge
In ieder geval nog in december 2016 gratis onderling gebeld
Ah ja, ik kan niet zien dat iemand een voormalig lowcall beller was. Maar een moderator kan daar, zoals gezegd, uitsluitsel over geven. Zij reageren doorgaans binnen een werkdag.
Badge
Dankjewel voor de reacties. Hoe kom ik in contact met een moderator?
Die reageren doorgaans binnen een werkdag schreef ik.. Gewoon even afwachten dus 🙂
Badge
Sorry Ray, niet goed gelezen, een beetje te ongeduldig 😁
Kan gebeuren 😃
Reputatie 6
Badge +7
Hoi CJM,

Ik vind het erg vervelend dat er onduidelijkheid is over je verbruik! :(

Als je een oud-Lowcall klant bent, dan kun je elke maand 100 minuten gratis bellen naar Simyo klanten. Dit is na de overstap naar Simyo Prepaid onveranderd gebleven. Dat scheelt weer!

Op dit moment wordt het verbruik naar Simyo klanten niet goed verwerkt, waardoor hier kosten voor in rekening wordt gebracht. Hiervoor onze excuses! Onze technische afdeling is ervan op de hoogte en doet er alles aan om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Zodra het verbruik weer goed wordt verwerkt, zullen wij het tegoed dat te veel in rekening is gebracht weer aanvullen. Vind je dat goed?

Als je hier vragen over hebt, dan kun je ons dit gerust laten weten.

@ Ray en Groentjuh, bedankt voor het meedenken! :D

Groetjes,
Asma
Badge
Dankjewel Asma voor je reactie. Ik bel maar heel weinig en had juist een Lowcallabonennement vanwege het gratis onderling bellen. Dus vandaar dat ik onaangenaam verrast was door het afschrijven van belkosten. Fijn dat het tzt weer teruggestort wordt.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi CJM,

Namens Asma zeg ik: graag gedaan 😁 Het komt allemaal dus op zijn pootjes terecht. Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Jihane
Ik zie dat t nu idd weer gebeurd.
Klopt dit?? of is het nog steeds niet verholpen?

Groetjes,
Frank
Bedankt Asma,

Enig idee hoelang t gaat duren??

Groetjes,
Frank
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Rotor1,

Ik heb het even uitgezocht en zie dat de technische afdeling het probleem heeft verholpen!

De vergoeding is overigens op dit moment in behandeling bij de financiële afdeling.

Laat je het mij weten als je hier meer vragen over hebt?

Groetjes,
Asma
Bij mijn weten betaal je altijd voor onderling bellen.

Alleen bij prepaid kun je voor € 2,50 p/m 100 minuten onderling bellen.

Reageer