.

Beantwoord

Ik heb mijn Prepaid omgezet naar Sim Only. Blijft mijn nummer dan behouden?

  • 1 October 2018
  • 7 reacties
  • 263 Bekeken

Heb al lange tijd simyo, heb gebruik gemaakt van de actie, krijg nu de info dat ik mijn tel.nr. niet kan behouden ivm andere provider?!
icon

Beste antwoord door Niels 2 October 2018, 12:42

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hi anjabreda,

Graag gedaan! Ik zie in ons systeem niet terug dat je een vervangende simkaart hebt besteld. Heb je toevallig een compleet nieuwe bestelling geplaatst? Ik hoor het graag!

Dat weet ik Ray, daarom ook bedankt voor je bijdrage :)

Groetjes,
Niels
Dank je wel voor deze duidelijkheid, ik hoop dat ik van de moderator dan info krijg of het nu goed is, heb al een ander simkaartje thuisgestuurd gekregen, laat dit nu dus maar mooi in de envelop
Ik ging uit van de gekregen informatie.
Reputatie 6
Badge +5
Hi anjabreda,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vreemd dat je de melding krijgt dat je je telefoonnummer niet kan behouden. Wanneer in het proces kreeg je deze melding precies? En kreeg je deze op Mijn Simyo zelf of bijvoorbeeld door middel van een berichtje.

Ray, wat je zegt klopt niet helemaal. anjabreda heeft de overstap gemaakt van prepaid naar Sim Only. Er was dus nog geen sprake van bundels toen ze deze actie ondernam. anjabreda, later heb je van je maandelijks opzegbaar abonnement een jaarabonnement gemaakt. Vandaar dat de kosten toen ook lager zijn geworden. Je contract loopt tot eind september 2019. Ook heb je al gebruik gemaakt van je bundels. Als dit niet de bedoeling was, kan je de overstap nog annuleren via deze link. Doe dit wel binnen 14 dagen. Heb je hier verder nog vragen over?

Bedankt voor je reactie, Ray :)

Groetjes,
Niels
@anjabreda

Ik had al een vermoeden en was er ook al een beetje bang voor.

Je hebt je bundels niet aangepast je hebt geprobeerd een nieuw abonnement aan te vragen. Bundels wijzigingen die je in je MijnSimyo omgeving.

https://mijn.simyo.nl/bundels-wijzigen

1 cent storten is om het nummer van je bankrekening te bevestigen. En dat doe je alleen bij het afsluiten van een nieuw abonnement.

Een moderator zal dit oppakken en dit topic in het juiste gedeelte plaatsen.
Ik heb eerst een aanpassing gedaan, voor korting en belbundel, toen zag ik daarna nog een korting die iets voordeliger was, heb nogmaals overgezet , maar daarvoor moest ik wel 1 cent storten
Hoi @anjabreda

Dat is een vreemde melding als je de bundels aanpast.

Kun je precies omschrijven welke stappen je hebt genomen tot je die melding kreeg?

Reageer