Beste antwoord door Niels
Bekijk originele reactieIk heb mijn Prepaid aansluiting meer dan een half jaar niet meer gebruikt. Valt mijn nummer nog te redden?
Nummer is verlopen omdat het 7 maanden niet is gebruikt, heb net mijn beltegoed opgewaardeerd, is het mogelijk mijn kaart opnieuw te activeren ? Op mijn.simyo.nl kreeg ik een melding dat de betaling was gelukt en dat mijn tegoed zou worden opgewaardeerd, maar staat momenteel nog op €0,- Bij voorbaat dank 🙂
Hi Patrick-M,
Welkom op het Simyo Forum!
Het klopt inderdaad dat een Prepaid aansluiting na meer dan een half jaar inactiviteit wordt afgesloten. Dit is, zoals je zelf al aangeeft, bij jou ook het geval. We hebben hier een aantal keer een waarschuwingsmail over verstuurd, heb je deze over het hoofd gezien? Dat je kon opwaarderen in deze situatie, is uiteraard een foutje. Ik zal er dan ook voor zorgen dat je het betaalde geld terug krijgt. Wat betreft het terughalen van het nummer, hier heb ik je een privébericht over gestuurd. Als je verder nog vragen hebt, kan je die gerust stellen!
Groetjes,
Niels
Welkom op het Simyo Forum!
Het klopt inderdaad dat een Prepaid aansluiting na meer dan een half jaar inactiviteit wordt afgesloten. Dit is, zoals je zelf al aangeeft, bij jou ook het geval. We hebben hier een aantal keer een waarschuwingsmail over verstuurd, heb je deze over het hoofd gezien? Dat je kon opwaarderen in deze situatie, is uiteraard een foutje. Ik zal er dan ook voor zorgen dat je het betaalde geld terug krijgt. Wat betreft het terughalen van het nummer, hier heb ik je een privébericht over gestuurd. Als je verder nog vragen hebt, kan je die gerust stellen!
Groetjes,
Niels
Ik heb een privĂ©bericht terug gestuurd... bedankt voor het uitzoeken wat nog mogelijk is 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.