.

Beantwoord

Ik heb geen startpakket ontvangen, wat kan ik doen?

  • 23 May 2021
  • 5 reacties
  • 75 Bekeken

Hoi, Ik heb een Simyo pakket met nummerbehoud aangevraagd en betaald, Morgen wordt mijn nummer overgezet naar Simyo, maar ik heb nog geen startpakket ontvangen?  Hoe moet ik dit oplossen?

mvg Wim  

icon

Beste antwoord door Tessanne 23 May 2021, 18:43

Bekijk originele reactie

5 reacties

@wimsimyo 

Weet je 100% zeker dat je morgen overgezet wordt? Morgen is namelijk 2e pinksterdag en dan is Simyo gesloten. Soms is er wel even een moderator aanwezig om enkele nieuwe vragen te beantwoorden, maar alle andere afdelingen zijn dicht.

 

Daarbij kan je gekozen gebruikersnaam voor verwarring zorgen omdat je misschien denken dat je bij Simyo werkt. Ik verwacht dat ook je ook hiervoor benaderd zal worden.

Hoi Ray, Ja ik weet het 100% zeker. Dat mijn nummer wordt overgezet op 24 mei heb ik van tevoren bericht van  gehad en vanmorgen een bevestiging email. Ik ga ervan uit de er niet een mens aan een knop zit om mijn account over te zetten maar dat dat automatisch gebeurt. En computers hebben geen vrije dagen.:grinning:

Mijn gebruikersnaam geeft aan dat ik klant ben van Simyo, niet dat ik bij Simyo werk. Waarom verwacht je dat ik daarvoor benaderd zal worden?

Reputatie 7

@wimsimyo Het gebruik van de naam Simyo in je forumnaam kan verwarring veroorzaken in het geval je eens zou reageren op een andere post bijvoorbeeld.

Om die reden zul je gaan worden benaderd met het verzoek een andere naam op te geven die dan voor je zal gaan worden gewijzigd.

Reputatie 7
Badge +6

Hi WimV., 

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Wat balen dat je jouw startpakket nog niet hebt ontvangen! Voor de zekerheid heb ik alvast een nieuwe simkaart voor je aangevraagd. Deze hoef je bij ontvangst alleen nog maar te activeren via jouw Mijn Simyo account en de simkaart is daarna klaar voor gebruik! Mocht je daar nog vragen over hebben laat het gerust weten! 

 

Ook heb ik jouw profielnaam gewijzigd van wimsimyo naar WimV., omdat dit (zoals Ray en RicoK al aangaven) soms verwarring kan veroorzaken bij andere forumgebruikers. 

 

Bedankt Ray en RicoK! 

 

Groetjes,

Tessanne 

Dank je wel Tessanne,
Supergoeie service op een zondag!!! Ook bedankt voor het veranderen van mijn Forumnaam: Ik had me bij registratie de mogelijke verwarring niet gerealiseerd.
Mocht het bestaande startpakket toch nog binnenkomen stuur ik het natuurlijk aan jullie terug.

Groetjes,

WimV

Reageer