.

Beantwoord

ik heb geen e-mail ontvangen om te voorkomen dat mijn prepaid saldo vervalt. Hoe kan dat?

  • 11 August 2021
  • 5 reacties
  • 149 Bekeken

Ik zou graag van u willen weten of bij een prepaid abonnement er een halfjaarlijkse herinnering per e-mail naar mij wordt gezonden om te voorkomen dat mijn prepaid tegoed komt te vervallen. Ik heb de e mail niet ontvangen. Graag ontvang ik een reactie van U.

Groetend, Henk Houtekamer.

icon

Beste antwoord door Groentjuh 11 August 2021, 14:44

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Simyo stuurt na 5,5 maanden geen gebruik van een prepaid aansluiting een email, zoals hier te lezen valt. Heeft u ook in de spambox gekeken (soms komen daar ook wel eens belangrijke mail per ongeluk terecht.)

Ik heb in mijn Spam gekeken en daar staat GEEN e-mai[ van Symio in over de waarschuwing van een mogelijk verval van mijn prepaid tegoed.  Noodgedwongen heb k vanmiddag ( 11-8-2021) een sms bericht verstuurd om mijn tegoed te behouden. Ik ga er van uit dat mijn tegoed nog steeds actief is.  Overigens wil ik wel opgelost zien dat ik de bewuste waarschuwings mail voortaan WEL zal ontvangen.  Graag ontvang ik van u een reactie of u hieraan (kunt) gaat voldoen !!  Mijn e-mail adres is neem ik aan bij u bekend. 

 

Met vr. gr. H Houtekamer 

Reputatie 7
Badge +6

Heb je al gecontroleerd of dit mail adres in mijn simyo staat in plaats van dat je dit op een openbaar forum vermeld.

Reputatie 7

@Joeri5 Weet, dat dit een openbaar forum is en je nu je e-mailadres openbaar hebt gemaakt. Dit is hoogst onverstandig!!! 

Een Moderator (= Simyo medewerker) zal je post aanpassen en je e-mailadres verwijderen.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Henk, 

Welkom op ons forum!

Als je je aansluiting een half jaar niet gebruikt, dan sturen we inderdaad waarschuwingen per e-mail voordat je telefoonnummer wordt afgesloten. Volgens onze gegevens had je op 12 maart nog gebruikgemaakt van je aansluiting, wat betekent dat je nummer pas per 12 september zou komen te vervallen. We sturen zoals hierboven aangegeven door Groentjuh (thanks voor je hulp!) een paar weken van tevoren waarschuwingen per e-mail en ik denk dat je net iets te vroeg aan de bel hebt getrokken. Als je nog twee weken had gewacht met gebruikmaken van je aansluiting, dan had je die namelijk wel van ons ontvangen. Volgens mij is er dus niks aan de hand! 😊

Heb je hier nog vragen over? Reageer dan even op dit bericht. 

Groetjes,
Bas

Reageer