.

Beantwoord

Ik heb een prepaid internetbundel. Waarom kan ik geen internet gebruiken als mijn beltegoed op is?

  • 23 November 2018
  • 5 reacties
  • 323 Bekeken

Waarom kan je geen 4g internet gebruiken (met prepaid), terwijl je nog ruim internet tegoed hebt maar geen bel tegoed? (staat op 0,-) ? Als je alleen je internet bundel gebruikt (whatsapp bijv), en dus niet belt of sms't, dan verbruik je toch helemaal geen bel tegoed?
icon

Beste antwoord door Sarah 24 November 2018, 13:38

Bekijk originele reactie

5 reacties

Hoi cmiller.

Het is een vereiste om meer dan €0,- beltegoed te hebben om te kunnen internetten, dus even opwaarderen. 4g wordt uitsluitend op dit moment ondersteund voor sim only niet prepaid.

Geen verbruik van bel of sms staat hierbuiten en ook al heb je nog genoeg embeetjes het beltegoed moet hoger zijn dan 0.
Het is 3g klopt. Ik vindt het wel krom overigens, het zal wel ergens in de kleine lettertjes staan.


Verwijderd.
Het hebben van beltegoed is o.a. een vereiste omdat je ook zonder internetbundel kan internetten. Met die bundel Internet je enkel met een gereduceerd tarief.
Reputatie 2
Badge +1
Hoi cmiller,

Zoals Ray en Friesian al zeiden, kun je helaas niet internetten als je beltegoed op is. Of je nog een internetbundel hebt, maakt hier niet zo veel uit. Je simkaart wordt namelijk geblokkeerd zodra je beltegoed €0 is, en dan kun je er echt geen gebruik van maken. :(

Als je dus even je beltegoed opwaardeert, kun je weer lekker internetten!

Groetjes,
Sarah

Reageer