.

Beantwoord

Ik heb een negatief saldo. Hoe kan dat?

  • 16 December 2020
  • 1 reactie
  • 353 Bekeken

Ik zag tot mijn verbazing dat ik negatieve saldo heb bij opwaarderen van mijn saldo  maar het negatief saldo blijft het zelfde

gisteren al opgewaardeerd 

en het 2 punt is ik zit op WiFi en toch mb gebruikt 

maar het rare  is om 12:15  2 keer in een minuut en 6 keer om 16:15  in een minuut dat staat in de app 

internet kan alleen gebruikt worden met wifi

als je geschiedenis bekijkt is er nooit internet gebruikt met dit nr  en word er ook bijna niet mee gebeld

ik heb nu extra internet in de app ook al uit gezet want zelfs bellen in buitenland stond ook uit en zelfs voicemail om de kosten laag te houden zo is de lol er gauw af 

maar hier word je vrolijk van 

 

icon

Beste antwoord door Daisy 17 December 2020, 12:10

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Henny37,

 

Goed dat je contact opneemt, ik kan me voorstellen dat het een gek beeld geeft.

 

Op het moment dat je beltegoed hebt en dan een gesprek/internetsessie begint en tijdens de sessie raakt het beltegoed op, verbreekt de verbinding niet zodat je het gesprek gewoon af kan maken. Hierdoor kan het zijn dat je een negatief beltegoed bedrag hebt, deze vult Simyo weer aan tot €0. Echter hoor je wel snel te zien dat dit weer is opgewaardeerd, ik durf niet te zeggen waarom dit wat langer heeft geduurd bij jou. Dat is in ieder geval niet de bedoeling, excuses voor het ongemak!

 

In je verbruik zie ik inderdaad dat er op 14 december internet is verbruikt, wegens de privacywet kan ik niet in zien waaraan het internet is verbruikt. Je kan dit wel in je toestel achterhalen aan de hand van deze link. Momenteel heb je de instellingen van Mijn Simyo aangepast, dus dit zou niet meer kunnen gebeuren. 

 

Mocht je nog vragen hebben, laat het vooral weten!

 

Groetjes,

Daisy

 

Reageer