.

Beantwoord

Ik ben overgestapt naar een andere provider. Is mijn beltegoed nu vervallen?

  • 6 September 2018
  • 3 reacties
  • 187 Bekeken

ik ben van provider veranderd, wat gebeurt er met mijn beltegoed
icon

Beste antwoord door Thomas 7 September 2018, 12:58

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Als je minder dan 5 euro beltegoed hebt, dan verdwijnt het.

Als je meer dan 5 euro hebt, kun je voor 5 euro het restant over laten zetten naar een andere Simyo prepaid aansluiting.
ik ben van provider veranderd, wat gebeurt er met mijn beltegoed
Dat ligt eraan. Heb je gekozen voor nummerbehoud dan verdwijnt het.
Heb je niet gekozen voor nummerbehoud dan kun je zolang de simkaart actief is en voldoende beltegoed eerst nog het resterende beltegoed opmaken.
Reputatie 6
Badge +4
Hoi gvs68,

Welkom op het Simyo Forum! 🙂 Jammer dat je bezoek van korte tijd is omdat je inmiddels bent overgestapt naar een andere provider.

Zoals Groentjuh aangeeft komt je beltegoed te vervallen als je overstapt. Ook is het zoals Friesian zegt dat je simkaart en beltegoed komt te vervallen bij een overstap met behoud van je telefoonnummer. In je gegevens zie ik staan dat je nummer inmiddels helemaal is overgezet en je Prepaid is vervallen. Hierover heb je ook contact gehad met mijn collega Cendy zo te zien.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groentjuh en Friesian top! dank voor het meedenken!

Groetjes,
Thomas

Reageer