Heb zojuist mijn beltegoed opgewaardeerd met €10 en daarvan voor €5 150MB tegoed gekocht. Nu blijkt dat ik op €0 beltegoed zit terwijl ik juist op €5 beltegoed zou moeten zitten.
Dus mijn vraag is, waar zijn mijn overige €5 aan beltegoed verdwenen? Aan de MB's zal het niet liggen, het tegoed daarvoor zit op 150MB
Bladzijde 1 / 1
Hi Johnny,
Welkom op het Simyo Forum!
Oh, jee! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie dat je die internetbundel tweemaal gekocht hebt, waardoor er € 10,- is afgeschreven in plaats van € 5,-. Maar dat is intussen rechtgezet voor je! Je hebt nu dus weer € 5,- aan beltegoed, en slechts één bundel van 150 MB! Zoals het hoort dus.
Mijn excuses voor het ongemak. Dat was niet erg handig. Ik ben wel blij te zien dat het intussen opgelost is!
Heb je nog andere vragen?
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Oh, jee! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie dat je die internetbundel tweemaal gekocht hebt, waardoor er € 10,- is afgeschreven in plaats van € 5,-. Maar dat is intussen rechtgezet voor je! Je hebt nu dus weer € 5,- aan beltegoed, en slechts één bundel van 150 MB! Zoals het hoort dus.
Mijn excuses voor het ongemak. Dat was niet erg handig. Ik ben wel blij te zien dat het intussen opgelost is!
Heb je nog andere vragen?
Groetjes,
Jihane
Hey Jihane,
Thanks voor je reactie, het is inderdaad inmiddels al opgelost!
Alleen zit ik nu, helaas, met een ander probleempje. Wanneer ik probeer te bellen krijg ik continu het bericht "Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld" en dit geldt ook voor mijn internetverbinding. Heb al meerder pogingen gedaan dit op te lossen door m'n tel. Aan en uit te doen, maar helaas tevergeefs.
Enig idee hoe dit oplosbaar zou zijn?
Alvast bedankt
Thanks voor je reactie, het is inderdaad inmiddels al opgelost!
Alleen zit ik nu, helaas, met een ander probleempje. Wanneer ik probeer te bellen krijg ik continu het bericht "Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld" en dit geldt ook voor mijn internetverbinding. Heb al meerder pogingen gedaan dit op te lossen door m'n tel. Aan en uit te doen, maar helaas tevergeefs.
Enig idee hoe dit oplosbaar zou zijn?
Alvast bedankt
Hi JohnnyB,
Wat onhandig dat bellen, sms'en en gebruik maken van internet niet meer lukt! Ik zie dat je inmiddels onze klantenservice hebt gebeld. Klopt het dat dit probleem inmiddels is opgelost? 🙂 Ik hoor het graag!
Groetjes,
Niels
Wat onhandig dat bellen, sms'en en gebruik maken van internet niet meer lukt! Ik zie dat je inmiddels onze klantenservice hebt gebeld. Klopt het dat dit probleem inmiddels is opgelost? 🙂 Ik hoor het graag!
Groetjes,
Niels
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.