.

Beantwoord

Hoe zit het met het aanvullen van het beltegoed?

  • 13 January 2017
  • 6 reacties
  • 269 Bekeken

Ik heb eigenlijk geen vraag maar een opmerking. Ik vindt het eigenlijk niet echt handig van symio dat betreft met het aanvullen van beltegoed wandt sommige mensen kunnen hiervoor misbruik maken. Bijvoorbeeld je waardeert met 1 eurocent op en je belt voor ik zeg maar wat een kwartier en je hebt in feite maar 1 eurocent betaald en voor dat kwartier dat je hebt gebeld. Daar naast is het niet zo dat je dan niet meer gelijk kunt bellen maar dat duurt nog wel even tot dat je in de min staat. Dus tot die tijd kun je ook nog even internetten en nog een keer bellen en dan uiteindelijk sta je laat ik zeggen 20 euro in de min en dat bedrag wordt uiteindelijk bij gevuld. Terwijl je zeg maar voor 1 eurocent hebt opgewaardeert. Geen goede zaak van Symio wandt zo kan er mensen er misbruik van maken.
icon

Beste antwoord door Caspar 18 January 2017, 16:02

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi B.Nicolescu,

Welkom op 't forum.

Mooi dat je ons waarschuwt voor mensen die hier misbruik van kunnen maken 😃 Het klopt dat we wel eens beltegoed aanvullen op het moment dat iemand een negatief beltegoed heeft. Dit doen we als coulance, dus er moet wel een goede reden zijn om dit beltegoed aan te vullen.

Klanten kunnen gelukkig niet met 1 cent opwaarderen, anders zou het inderdaad erg fraudegevoelig zijn. Je moet met minimaal € 10,- opwaarderen. Verder is het alleen mogelijk om € 5,- in de min te komen. Het komt sporadisch voor dat het om meer dan € 5,- gaat. Als dat gebeurt zullen we natuurlijk altijd kijken naar een passende oplossing.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar
Nou Cesper jij bent medewerker van Symio?. Het kan helaas wel ik heb het namelijk het getest en het werkt om met 1 eurocent op te waarderen. Als je naar opwaarderen gaat in my Symio. En dan gaat naar opwaarderen met een ander bedrag dan kun je in feiten opwaarderen van 1 eurocent tot zeg maar 499 euro..
499 euro max
Reputatie 5
Badge +9
Hoi B.Nicolescu,

Ik ben inderdaad medewerker van Simyo. Verrek zeg, ik zie dat het je is gelukt om onder de € 10,- op te waarderen! Heb je dit via de app gedaan? Dit zou niet mogelijk moeten zijn, dit is een foutje in het systeem. Ik heb het gelijk gemeld bij de technische afdeling, en ze zullen ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer mogelijk is.

Heel erg bedankt dat je het ons hebt laten weten en super dat je het even hebt uitgetest! Als je nog meer bijzonderheden tegenkomt, horen we het graag van je!

Groetjes,
Caspar
Via internet kun je op Symio.nl minimaal met 1 euro Opwaardeer en via my Symio AP kun je nog steeds minimaal met 1 eurocent opwaarderen en via www.Symiio.nl waarschijnlijk nog steeds met minimaal met 1 euro Opwaarderen
Reputatie 7
Badge +10
Hoi B. Nicolescu,

Je hebt gelijk - via de App kun je inderdaad met minder dan € 10,- opwaarderen. Dit is eigenlijk niet helemaal de bedoeling 😉 Op de website zul je bijvoorbeeld ook zien staan dat dit niet mogelijk is. We zijn nu bezig met uitvogelen waardoor dit toch kan. We laten het je weten zodra we eruit zijn, goed?

Groetjes,
Jihane

Reageer