.

Beantwoord

Hoe zit het met de overstap van Sim Only naar Prepaid?

  • 24 August 2017
  • 5 reacties
  • 161 Bekeken

Badge
Hallo!

Ik wil graag van mijn Simyo Only abonnement overstappen naar prepaid. Nu is er net geld van mijn rekening gehaald voor de volgende maand (september). Als ik nu een prepaid abonnement aanvraag krijg ik een nieuwe simkaart. Ben ik dan gewoon het geld van de komende maand (Van het Simyo Only abonnement) kwijt, of gaat het prepaid abonnement pas in als september voorbij is?

Sander
icon

Beste antwoord door Caspar 24 August 2017, 17:18

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Sanderrij,

Leuk dat je wilt overstappen naar Prepaid.

Wanneer je overstapt van Sim Only naar Prepaid, heb je altijd nog te maken met één maand opzegtermijn. Het duurt dus nog even voordat je uiteindelijk bent overgezet.

Je kan de Prepaid kaart alvast bestellen, en daarbij nummerbehoud aanvragen. Wij zullen ervoor zorgen dat je geen cent meer betaalt, dan de dagen dat je daadwerkelijk een Sim Only hebt.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar
Hoi Caspar,

Er staat ook op de website dat deze overstap automatisch verloopt na aanvragen van prepaid, dat wil zeggen na de maand opzegtermijn wordt het sim only abbonoment automatisch stopgezet en daarmee ook het telefoonnummer op die simkaart? En het is handig om daarna pas de simkaart om te wisselen naar prepaid met het zelfde nummer? Of mis ik een stap?

Alvast bedankt,

Groet,
Titus
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Titus,

Het klopt helemaal dat als je telefoonnummer wordt overgezet naar Prepaid, je abonnement wordt beëindigd. Je nummer kan pas na de maand opzegtermijn overgezet worden. De dag waarop je telefoonnummer wordt overgezet is de dag waarop wij je Sim Only abonnement stopzetten.

Als je ziet dat je met je Sim Only simkaart geen service meer hebt, kun jij je Prepaid simkaart in je telefoon plaatsen. Vanaf dat moment ben je te bereiken op je Prepaid simkaart.

Gaat het lukken zo?

Groetjes,
Asma
Bedankt Asma,

Ik ben helemaal gelukkig.

Groetjes,
Titus
Reputatie 7
Badge +10
Hi Titus,

Kijk, dat is mijn favoriete zin om te lezen 😃 Ik ben blij dat jij blij bent!

Trek je aan de bel als je nog een andere vraag hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer