.

Beantwoord

Hoe zie ik of een prepaid simkaart nog actief is?

  • 2 January 2021
  • 5 reacties
  • 1013 Bekeken

Mijn dementerende ouders hebben preoaud. Het laatst kort gebeld op 24 nov. Ze gebruiken deze amper wij bellen hen soms. Wonen in vp huis. 

Vast te lang niet gebruikt. 

Wilde er prepaid geld op zetten. Maar volgens mij is hun telefoon niet meer te gebruiken. 

icon

Beste antwoord door Anonymous 2 January 2021, 18:28

Bekijk originele reactie

5 reacties

Goedenavond @Marionp 

Wanneer je kunt inloggen met hun account dan kun je zien op mijn Simyo of de simkaart nog actief is. (instellingen, simkaart) 

Blijf goed voor je ouders zorgen en maak er het beste van in het nieuwe jaar. 

Simkaart actief staat er. Waarom komt er dan zo'n melding in beeld. Ik dacht iets van afgesloten.

Ik heb de telefoon niet bij mij zal later nog eens kijken 

Was het saldo misschien 0 en wilde u er daarom saldo opzetten? Als het saldo 0 is, dan is men automatisch geblokkeerd voor uitgaand verkeer, wat op zich logisch is. 

Mocht dit het geval zijn dan moet iemand van Simyo de blokkade opheffen omdat dit dan niet automatisch is gebeurd. 

 

Saldo is 2, 75. Ik kreeg telefoon net niet aan. Ga nog eens goed kijken wat er nu in beeld stond. Telefoon niet bij mij

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Marionp,

 

Welkom op het Simyo forum, goed dat je contact opneemt!

 

Ik kijk anders graag even mee naar de aansluiting(en), aan je berichten te lezen is deze nog wel actief maar lijkt het niet te werken in het toestel? Ik kijk graag even mee of er misschien nog een blokkade op staat. Kun je me een privébericht sturen met het nummer waar het omgaat met bijbehorende adresgegevens? 

 

Thanks Ray en Friesian!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer