.

Beantwoord

Hoe werkt automatisch beltegoed opwaarderen?

  • 22 August 2019
  • 5 reacties
  • 622 Bekeken

Hoi, Ik heb automatisch opwaarderen op mijn prepaid vanaf 2 euro. Ik heb Prepaid gekozen omdat ik niet voor onverwachte kosten wil komen te staan. m.a.w. dat als ik over m'n saldo heen gaat, moet het (gesprek, datagebruik) stoppen.
Dus mijn vraag is: werkt die automatisch opwaarderen vanaf 2 euro niet te goed? oftewel kan ik nu in theorie niet toch honderden euro's uitgeven omdat het automatisch opwaardeert?
icon

Beste antwoord door Ray 22 August 2019, 19:55

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @CPi,

Bedankt voor je bericht. Goeie vraag! De optie om je beltegoed automatisch op te waarderen bestaat zeker nog.

Je kunt op onze website zien hoe je het automatisch opwaarderen inschakelt via Mijn Simyo.

Bedankt voor je reactie @Ron H! 😊

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 7
Badge +6

Heb je al gekeken in mijn Simyo?

Badge

Bestaat deze (zeer gewenste!) optie niet meer?

Reputatie 6
Badge +5
Hi Thoro,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat Ray zegt klopt helemaal. Als je beltegoed onder de twee euro gaat, zal dit weer automatisch aangevuld worden.

Als je geen gebruik maakt van automatisch opwaarderen, kan je je bel- en internetsessies alsnog afmaken. Het kan dan gebeuren dat je negatief saldo opbouwt. Kijk voor informatie daarover op deze pagina.

Mocht je denken veel gebruik te maken van je aansluiting, is het misschien verstandiger om een Sim Only abonnement te nemen. Je hebt dan keuze uit veel meer bundels. Ook heb je de mogelijkheid om extra bundels aan te schaffen als je bundels op zijn. Overstappen kan kosteloos en snel via Mijn Simyo :)

Heb je verder nog vragen? Stel ze gerust!

Bedankt voor je reactie en uitleg, Ray :)

Groetjes,
Niels
Ja elke keer dat je onder de 2 euro komt wordt je beltegoed automatisch opgewaardeerd met het door je zelf gekozen bedrag.

Hoe moet ik automatisch opwaarderen? (Prepaid)

Met je Simyo Prepaid kun je automatisch opwaarderen. Slim, want zo zit je nooit zonder beltegoed. Wil je automatisch opwaarderen aan zetten? Log dan in op Mijn Simyo.

Op je Beltegoed tegel onder het kopje Overzicht zie je onderaan in het oranje 'Automatisch opwaarderen aanpassen' staan. Klik daarop om automatisch opwaarderen in te stellen. Je kunt nu kiezen uit twee opties:
  • Je kunt automatisch opwaarderen zodra je beltegoed minder is dan € 2,-.
  • Je kiest een vaste dag in de maand waarop je beltegoed wordt opgewaardeerd.
Je automatische opwaardering kun je betalen via je rekeningnummer of een Nederlandse creditcard. Is je creditcard of rekeningnummer nog niet bekend op Mijn Simyo? Dan kun je dit direct regelen als je automatisch opwaarderen aan zet.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoe-moet-ik-automatisch-opwaarderen-prepaid-2503

Reageer