.

Beantwoord

Hoe stap je over van prepaid naar abonnement van Simyo

  • 5 November 2013
  • 1 reactie
  • 4790 Bekeken

Hallo,
ik had (heb) een prepaidkaart van Simyo, en heb nu een abonnement aangevraagd, ook bij Simyo, met nummerbehoud. Alles ging goed, tot ik een email kreeg van jullie (simyo) dat nummerbehoud afgewezen was omdat ik dat moest doen via de overstaplink op mijn simyo prepaid. Dat heb ik dus gedaan. Dat ging ook niet makkelijk want ik moest eerst opwaarderen. Toen ik dat allemaal gedaan had en ik met mijn nieuwe nummer en wachtwoord had ingelogd kreeg ik dit te zien: 3: Antwoord van je vorige provider: De aanvraag is afgewezen vanwege de volgende reden: Overstap naar Simyo sim only abonnement dient via overstaplink via op mijn simyio prepaid worden aangevraagd.

Nu zou ik toch heel graag willen weten of ik mijn nummer nog wel behoud. 

Vriendelijke groet, Wendy Hoekstra
t
icon

Beste antwoord door Natascha 6 November 2013, 16:35

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hallo,
ik had (heb) een prepaidkaart van Simyo, en heb nu een abonnement aangevraagd, ook bij Simyo, met nummerbehoud. Alles ging goed, tot ik een email kreeg van jullie (simyo) dat nummerbehoud afgewezen was omdat ik dat moest doen via de overstaplink op mijn simyo prepaid. Dat heb ik dus gedaan. Dat ging ook niet makkelijk want ik moest eerst opwaarderen. Toen ik dat allemaal gedaan had en ik met mijn nieuwe nummer en wachtwoord had ingelogd kreeg ik dit te zien: 3: Antwoord van je vorige provider: De aanvraag is afgewezen vanwege de volgende reden: Overstap naar Simyo sim only abonnement dient via overstaplink via op mijn simyio prepaid worden aangevraagd.

Nu zou ik toch heel graag willen weten of ik mijn nummer nog wel behoud. 

Vriendelijke groet, Wendy Hoekstra
t


Het overstappen van prepaid naar een abonnement dient te gebeuren via de overstaplink die staat op je persoonlijke pagina.
Ik raad je aan de simkaart van het nieuwe abonnement retour te sturen. In dit topic lees je meer over de overstap.

Reageer