.

Beantwoord

Hoe lang is mijn beltegoed geldig?

  • 14 September 2015
  • 16 reacties
  • 645 Bekeken

Badge
Ik heb al een tijd niet gebeld of een sms gestuurd.
Hoe lang is het beltegoed geldig ? Telt opwaarderen ook tot actief houden van prepaid nummer ? Ik zie alleen bellen.smsen en data
icon

Beste antwoord door Angela 15 September 2015, 13:17

Bekijk originele reactie

16 reacties

Reputatie 7
Na een half jaar geen telefoontje hebben gepleegd of een sms'je te hebben gezonden vervalt het nummer, maar het beltegoed is in principe oneindig geldig. Dit vervalt niet.

Het opwaarderen telt volgens mij niet mee voor het behoud van het nummer.

Datagebruik telt volgens mij ook niet mee voor het behoud van het nummer. Alleen bellen of sms'en binnen het half jaar telt mee voor het behoud van de aansluiting.
Klopt alleen bellen / smsen geldt voor behoud nummer.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Geoffrey,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed dat je dit komt navragen! Je hebt van RicoK & Raytje al de nodige informatie gekregen. (Bedankt heren!)

Jouw beltegoed is onbeperkt geldig zolang je simkaart actief is. Om je simkaart actief te houden moet je minimaal één keer per half jaar een uitgaand gesprek houden óf een sms sturen. Ik zie dat je voor het laatst in maart een sms hebt verstuurd. Hier vind je alle uitleg over de geldigheid van jouw beltegoed. Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Angela
Badge
Bedankt voor het antwoord. Laatst heb ik gelezen dat ik twee weken voor het verstrijken van het half jaar een email krijg. Tot op heden nog niet gehad. Gelukkig heb ik het genoteerd anders ben ik mijn nummer kwijt.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Geoffrey,

Goed dat je dit aangeeft! Is je e-mail adres wel juist dat wij hebben? Dit kun je checken op Mijn Simyo onder het kopje Instellingen - Persoonlijke gegevens. Als deze klopt, kijk ik graag na waarom je deze e-mail niet hebt ontvangen.

Alvast bedankt voor je reactie!

Groetjes, Tiury
Badge
Mijn emailadres klopt en staat goed op de site.
Wil je het nakijken waarom ik geen herrineringsmail heb gekregen ?

Groetjes Geoffrey
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Geoffrey,

We gaan er meteen onderzoek naar doen. Bedankt voor de aanvullende informatie 🙂.

Groetjes, Tiury
Badge
Prima. Wanneer hoor ik de uitslag van het onderzoek ? 27 september vervalt misschien mijn nummer.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Geoffrey,

Helaas nog niet de oorzaak kunnen vinden waarom je deze e-mail niet hebt gekregen. Ik hoor graag of je wil dat ik voor de zekerheid zorg dat je nummer actief blijft. Zo hebben we in elk geval ruimte om dit verder uit te pluizen 🙂. Laat je het weten?

Groetjes, Tiury
Badge
Hoi Tiury,

Ik vind het prima dat je het gaat onderzoeken maar zolang ik niet mijn nummer kwijt raak. Als je dat voor de zekerheid wil zorgen dat dit niet gebeurd.Er staat ook namelijk veel beltegoed op.

Volgens mij is dat 27 september.

Groetjes Geoffrey
Badge
Ik hoor graag voor vrijdag een bevestiging voor het niet afsluiten van mijn nummer.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Geoffrey,

Bij deze de bevestiging! Het is geregeld. Jouw 06-nummer zal niet vervallen vrijdag. Maak je hier dus geen zorgen over. Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Angela
Badge
Is er iets bekend over het onderzoek. ?

Groetjes
Geoffrey
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Geoffrey,

We zijn het nog aan het onderzoeken en proberen de oorzaak te achterhalen. Het duurt iets langer dan verwacht. Je aansluiting is in ieder geval actief, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken 🙂
Badge
Is er inmiddels iets bekend over het onderzoek ?. Het is al 20 dagen geleden.

Groetjes Geoffrey
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Geoffrey,

Het bleek zo te zijn dat er van een aantal klanten een verkeerde leesteken gebruik was in het e-mail adres, waardoor hij bleef hangen. Dit is inmiddels opgelost 🙂. Sorry dat ik je hier niet uit mezelf van op de hoogte heb gebracht.

Groetjes, Tiury

Reageer