.

Beantwoord

Hoe lang blijft mijn prepaid nummer en beltegoed geldig?

  • 12 December 2019
  • 5 reacties
  • 1111 Bekeken

Badge

Ik wil een prepaid simkaart aanschaffen om te gebruiken in een oude telefoon. Zodat ik die telefoon altijd aan kan houden om voor enkele mensen altijd bereikbaar te zijn. 

Het gaat me dus alleen om bereikbaarheid. Bellen kan ik met ander toestel met abonnement.

Nu las ik op andere websites dat bij Simyo prepaid het beltegoed onbeperkt geldig blijft zolang je maar eens per 6 maanden een sms stuurt of een keer belt.

Dit zie ik alleen nergens terug op de Simyo website. Klopt het dat het beltegoed onbeperkt geldig blijft? En nog belangrijker: klopt het dat het telefoonnummer dus geldig blijft en niet na verloop van tijd komt te vervallen?

icon

Beste antwoord door Tessanne 13 December 2019, 12:39

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hier vind je alle antwoorden op je vragen:

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoelang-is-mijn-beltegoed-geldig-prepaid-243?c=81

Badge

Dank je!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Yyyvonne,

 

Welkom terug op het Simyo Forum!

 

Dat zijn goede vragen die Scotsman zo te zien al voor je heeft beantwoord! 

Het klopt dat je minimaal eens in de 6 maanden gebruik moet maken van de simkaart in de vorm van:

  • Een sms versturen
  • Een uitgaand belletje plegen (let op er moet wel opgenomen worden)
  • Verbinding maken met mobiel internet of een internet bundel aanschaffen
  • Het beltegoed opwaarderen

Mocht het nou zo zijn dat het bovenstaande niet lukt binnen 5,5 maand? Dan sturen we je tegen die tijd 2x een e-mail waarschuwing waarin staat wat je kunt doen om te voorkomen dat je nummer en beltegoed komen te vervallen.

 

@ Scotsman Dankjewel voor de handige link! :)

 

Groetjes,

Tessanne

Badge

Duidelijk, bedankt!

Reputatie 4
Badge +4

Hey Yyyvonne,

 

Graag gedaan! Wij staan voor je klaar als je nog andere vragen hebt 😊

 

Groetjes,

Ouael

Reageer