.

Beantwoord

Hoe krijg ik mijn bereik in België terug?

  • 15 August 2018
  • 1 reactie
  • 143 Bekeken

Badge
Vraag: hoe krijg ik mij netwerk/bereik terug?

Uitleg: Sinds enkele dagen is het bereik verdwenen. Voorheen werkte alles prima. Na alle stappen te hebben doorlopen, van toestelhulp tot aan het opnieuw instellen van de instellingen, houdt mijn kennis op over het verkrijgen van bereik. Zowel handmatig als automatische instellen werkt niet en de sim heb ik in 3 telefoons gestoken zonder resultaat. Ik woon in België en daar werkte Mobistar of Base altijd prima als buitenlandse provider. Kan het zijn dat de sim de geest heeft gegeven of is hier sprake van een andere oorzaak?

Graag zie ik jullie hulp tegemoet - bedankt,

Daan van Dieren
icon

Beste antwoord door Niels 15 August 2018, 17:22

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Hi van Dieren,

Welkom op het Simyo Forum!

Onhandig dat je geen bereik meer hebt. Slim dat je al een aantal stappen hebt ondernomen om je kaartje weer aan de praat te krijgen. Ik heb je aansluiting er even bij gepakt, de simkaart is in ieder geval niet kapot. Het beltegoed van je Prepaid is op. Op het moment dat dit gebeurt, komt er een blokkade voor uitgaande oproepen op de simkaart. Dit is zo omdat er anders verbruik kan ontstaan zonder dat je beltegoed hebt. Als je nieuw tegoed opwaardeert, zal je simkaart gedeblokkeerd worden. Je kan dit doen via Mijn Simyo en de Simyo app. Laat je me weten of het lukt? Ik hoor het graag!

Groetjes,
Niels

Reageer