.

Beantwoord

hoe kan mijn beltegoed weg zijn zonder bellen?

  • 5 July 2019
  • 7 reacties
  • 437 Bekeken

mijn mobiel stond uit maar vanavond heeft deze twee keer gebeld zonder dat ik dit gedaan heb naar mijn huistelefoon die ik niet opgepakt heb, deze is ook niet overgegaan. nu heb ik een keer kosten van 4 euro en 12 euro. hoe kan dit????
icon

Beste antwoord door Anonymous 6 July 2019, 10:17

Bekijk originele reactie

7 reacties

Je telefoon stond uit maar heeft toch gebeld? Staan de genoemde gesprekken in je gesprekken overzicht in je telefoon?
Reputatie 7
Badge +7
Heb je een doorschakeling op je mobiel staan?
Dat zou een hele goede optie kunnen zijn @wimj12
Hoe zet ik een evt doorschakeling uit op Samsung j5?
kan het ook zo zijn dat mijn mobiel als hij niet geheel uit heeft gestaan, er perongeluk knopjes aangeraakt zijn en er zodoende gebeld is naar mijn huistelefoon die een antwoordapparaat heeft en er via antwoordapparaat contact is gelegd waardoor het beltegoed is verbruikt? Op het antwoordapparaat staat geen melding
Bedankt voor de reacties
de gesprekken staan wel in mijn mobiel geregistreerd
De kortste klap om alle doorschakelingen uit te zetten is ##002# (hoorntje)

Een mogelijk bekend voorbeeld is broekzakbellen.

Als de gesprekken zijn geregistreerd dan was er ook een verbinding.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Fien45,

Welkom op het Simyo forum!

Ik zie dat je al aardig op weg geholpen bent. Ik zie het gesprek inderdaad ook terug in je verbruik. Het gesprek dat op 15:57 uur begon is voor 2 uur en 40 minuten doorgegaan. Je toestel heeft toen dus niet echt uit gestaan. Ik zie dat je beltegoed toen ook voor €9.39 in de min gegaan is. Wij hebben dit ondertussen al voor je aangevuld.

Is het ondertussen gelukt met het uitschakelen van alle doorschakelingen? Dankjewel voor de hulp Ray, Wimj12 en Friesian! 😊

Groetjes,

Kevin

Reageer