.

Beantwoord

Hoe kan ik overstappen van Sim Only naar Prepaid?

  • 2 February 2017
  • 5 reacties
  • 148 Bekeken

Badge
Hoi..ik heb nu een abonnement van 5 euro per maand alleen voor belminuten..daar hou ik iedere maand nog veel van over. Kan ik ovetstappen naar een prepaidkaartje met nummerbehoud???... als ik dan opwaardeer met 5 euro kan ik wel 2 tot 3 maanden vooruit met bellen...
icon

Beste antwoord door Ray 2 February 2017, 23:41

Bekijk originele reactie

5 reacties

Ja hoor, dat kan. Lees de tekst maar eens op die mooie service pagina die daar over gaat :)

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-overstappen-van-simyo-sim-only-naar-si-1?c=3
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Marietienne,

Leuk dat jij je vraag op het Forum stelt. :D

Als jij je belminuten vaak overhoudt, dan snap ik heel goed dat je wilt overstappen naar Prepaid. Gelukkig heeft Ray je hier heel goed bij geholpen. Je kunt namelijk overstappen door een nieuwe Prepaid simkaart met nummerbehoud aan te vragen. Klik hier voor meer informatie.

Laat je het ons weten als je hier vragen over hebt?

@ Ray, bedankt voor het meedenken! :D

Groetjes,
Asma
Badge
Hoi...ik hoorde vandaag dat ik dan wel een prepaid moet hebben met data anders kan ik niet meer via mijn wifi appen enz. Klopt dat??
Nee dit klopt niet want Wifi staat helemaal los van je aansluiting bij Simyo (of elke andere mobiele provider). Sterker nog, je kunt zelf op wifi zitten als je simkaart uit de telefoon is gehaald.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Marietienne.

Je kunt een databundel aanschaffen als je gebruik wil maken van mobiel internet. Als je enkel gebruik maakt van WiFi is dit niet nodig. In dat geval raad ik je aan om de internetoptie uit te schakelen via Mijn Simyo >Instellingen >Netwerkinstellingen. Zo weet je zeker dat je geen beltegoed opmaakt aan internetverbruik.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Sean

@Ray, bedankt!

Reageer