.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn Prepaid-nummer achterhalen?

  • 23 July 2018
  • 2 reacties
  • 934 Bekeken

Het probleem is dat ik niet kan opwaarderen(prepaid) heb een simyo abonnement en een prepaid.
Ben geregistreerd en log dan ook in met het nummer van mijn abonnement.Heb een smsje gekregen dat ik mijn prepaid moet opwaarderen.nou log ik in met het abb nummer maar daar ziin geen gegevens te vinden van mijn prepaid,kan wel opwaarderen of wijzingen aanbrengen in mijn abb.
Mijn prepaid nummer is nergens te traceren voor mij.en kan daardoor ook niet opwaarderen.
Graag een verzoek tot een oplossing.BVD
icon

Beste antwoord door Ray 23 July 2018, 17:27

Bekijk originele reactie

2 reacties

Bel of sms naar uw abonnement met de prepaid aansluiting, dan heb je dat nummer. Dan maak je een mijnSimyo account aan met je prepaid nummer (als je dat nog nooit hebt gedaan) en nadat dat is gedaan kun je opwaarderen. Een sms sturen is overigens ook voldoende om 1x per 6 maanden te doen om je nummer te behouden.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoelang-is-mijn-beltegoed-geldig-prepaid-243
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Zilverpijl,

Welkom op het forum! Zo, dat klinkt ingewikkeld. Geen zorgen, we komen hier wel uit. :)

Ik begrijp dat je dus graag voor je Prepaid-nummer wilt opwaarderen. Als je Prepaid-aansluiting bijna verloopt of je beltegoed is minder dan €2,-, dan sturen we je ook een e-mail met een waarschuwing. In dat bericht staat je Prepaid-nummer ook vermeld. Soms kan het zijn dat deze berichten in je spamfilter terechtkomen, kun je dit nakijken? Ook zie ik dat Ray wat tips heeft gegeven om je 06-nummer te achterhalen. Gaat dat lukken zo?

Als je het wachtwoord voor het Mijn Simyo-account voor je Prepaid-nummer niet meer weet, kun je de kiezen voor de 'wachtwoord vergeten'-optie. Je ontvangt dan een e-mail om je wachtwoord te herstellen.

Laat je het weten als het is gelukt?

@ Ray, bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Els

Reageer