Ik krijg de internetbundel op de prepaidkaart niet geactiveerd. Alle instructies gevolgd op jullie website, de instellingen op het toestel keurig uitgevoerd. Maar het werkt niet. Hoe krijg ik dit voor elkaar?
Bladzijde 1 / 1
Hoeveel beltegoed heb je nog?
Iets minder dan 15 euro.
Hoi Ben - @BenLange
Goedemorgen en welkom op het Simyo forum.
* Je bent in Nederland?
* Internet staat aan op mijn Simyo?
Instellingen, netwerkinstellingen.
* Hoe staat de APN ingesteld? (portalmmm.nl)
Al gecontroleerd op toestelhulp van de service-pagina?
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/internet-instellen-op-je-telefoon-2501?c=420
We horen graag van je.
Fijne zondag !
Goedemorgen en welkom op het Simyo forum.
* Je bent in Nederland?
* Internet staat aan op mijn Simyo?
Instellingen, netwerkinstellingen.
* Hoe staat de APN ingesteld? (portalmmm.nl)
Al gecontroleerd op toestelhulp van de service-pagina?
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/internet-instellen-op-je-telefoon-2501?c=420
We horen graag van je.
Fijne zondag !
* Je bent in Nederland? Ja.
Instellingen, netwerkinstellingen.
* Hoe staat de APN ingesteld? (portalmmm.nl) Had ik ook gedaan
Al gecontroleerd op toestelhulp van de service-pagina? Idem
* Internet staat aan op mijn Simyo? Maar deze.... Daar ben ik naar op zoek gegaan en deze stond inderdaad niet aan.
Nu doet hij het wel. Heel erg bedankt en fijne zondag.
Instellingen, netwerkinstellingen.
* Hoe staat de APN ingesteld? (portalmmm.nl) Had ik ook gedaan
Al gecontroleerd op toestelhulp van de service-pagina? Idem
* Internet staat aan op mijn Simyo? Maar deze.... Daar ben ik naar op zoek gegaan en deze stond inderdaad niet aan.
Nu doet hij het wel. Heel erg bedankt en fijne zondag.
Hi BenLange,
Welkom op het Simyo Forum!
Onhandig dat het eerder niet lukte om mobiel internet te activeren op je simkaart. Zoals Friesian aangeeft is het belangrijk om een aantal stappen te doorlopen. Het belangrijkste is inderdaad dat de optie voor internetgebruik aanstaat via Mijn Simyo. Fijn om te lezen dat het inmiddels gelukt is om internet aan te zetten 🙂 Mocht je verder nog vragen hebben, hoor ik die graag.
Bedankt voor de helpende hand, Friesian!
Groetjes,
Niels
Welkom op het Simyo Forum!
Onhandig dat het eerder niet lukte om mobiel internet te activeren op je simkaart. Zoals Friesian aangeeft is het belangrijk om een aantal stappen te doorlopen. Het belangrijkste is inderdaad dat de optie voor internetgebruik aanstaat via Mijn Simyo. Fijn om te lezen dat het inmiddels gelukt is om internet aan te zetten 🙂 Mocht je verder nog vragen hebben, hoor ik die graag.
Bedankt voor de helpende hand, Friesian!
Groetjes,
Niels
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.