.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn beltegoed opvragen?

  • 19 January 2015
  • 13 reacties
  • 7803 Bekeken

Kun je je beltegoed ook per mobiel opvragen? Of alleen per computer?
icon

Beste antwoord door Ernst 20 January 2015, 11:25

Bekijk originele reactie

13 reacties

Kun je je beltegoed ook per mobiel opvragen? Of alleen per computer?
Nou lekker hoor heb ik alles gedaan automatisch opwaarderen ingesteld en dan moet je  1244 bellen...mooi niet krijg een bandje waarin men zegt opwaarderen is vanaf 1 mei j.l. NIET meer mogelijk!! tevens kun je dus ook niet je te weten komen hoeveel je nog hebt. Alleen via computer...beetje jammer Simyo
tevens kun je dus ook niet je te weten komen hoeveel je nog hebt. Alleen via computer...beetje jammer Simyo

Ik moet je teleurstellen. Via een Android of IOS smartphone kun je via de simyo app je tegoed ook monitoren.
Beetje jammer, hè..:D
Reputatie 5
Badge +11
Hoi peelen1, welkom op het Simyo forum:)

Ik heb dit topic even verplaatst naar het subforum Prepaid. Dan is het wat makkelijker te vinden voor andere forumbezoekers.

Op zich heeft Friesian een goed punt; als je een smartphone hebt kun je ook met de Mijn Simyo app je beltegoed checken.
Maar dan moet je wel een smartphone hebben, natuurlijk.

Simyo is een online provider, alles bij ons gebeurt via internet; je bestelling, opwaarderen met je Prepaid, bundels wijzigen met je abonnement en ga zo maar door.
'Vroeger' kon je je beltegoed checken door te bellen naar 1244, maar KPN heeft vorig jaar besloten daarmee te stoppen. Dus ook dat kan sindsdien enkel online of via de app.
Dit doen we niet om het onze klanten moeilijk te maken, dit doen we om onze prijzen zo goedkoop te houden. Ik hoop dat je hier begrip voor hebt.

Waar heb je overigens gezien dat je je beltegoed nog kunt checken door te bellen naar 1244? Toch niet op onze website, mag ik hopen?
Hoi peelen1, welkom op het Simyo.

Waar heb je overigens gezien dat je je beltegoed nog kunt checken door te bellen naar 1244? Toch niet op onze website, mag ik hopen?



Goed lezen, Ernst.

 ...mooi niet krijg een bandje waarin men zegt opwaarderen is vanaf 1 mei j.l. NIET meer mogelijk!!
Vroeger kon het bij KPN & Hi ook door  *101# te bellen.. 

Goed lezen, Ernst.

Foutje van mij, sorry.
Vroeger kon het bij KPN & Hi ook door  *101# te bellen.. 

Vroeger bij KPN??
Ja vroeger in de zin toen ik KPN Prepaid had. Deze code werkt overigens bij diverse providers nog steeds maar niet bij Simyo. 
Reputatie 5
Badge +11
Ik heb dat *101# even gecheckt. Hier kennen we dat inderdaad niet, maar dit is de code die volgens mij op van die beltegoed kaartjes staat die je in de winkel koopt.
En Simyo beltegoed koop je niet in de winkel 😉
Mijn vrouw gebruikt Simyo zonder telefoon met internet we willen toch het beltegoed met de telefoon opvragen.

Als dit niet zonder app kan dan gaan we sympel wweg bij Simyo.
Reputatie 3
Badge +9
Zonder telefoon? en met internet? tjee !
Reputatie 7
Badge +9
sympel wat is de reden dat je de app niet wilt gebruiken? Een andere manier om je tegoed te bekijken is er niet, behalve door in te loggen op Mijn Simyo.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi sympel,

Wat leuk dat jij je vraag hier stelt:D

Bij Simyo zijn er 2 manieren om je beltegoed op te vragen. Via Mijn Simyo, of via de Simyo app.
Mijn vrouw gebruikt Simyo zonder telefoon met internet
Bedoel je dat haar telefoon ook geen wifi mogelijkheid heeft? Of dat ze een telefoon heeft die wel internet kan ontvangen, maar dat zij daar geen gebruik van maakt.

Als ze namelijk de mogelijkheid heeft om wifi te gebruiken, kan ze de Simyo App downloaden op wifi. En haar tegoed checken als ze toegang heeft tot wifi:) Zo kan ze ook zonder internet van Simyo haar beltegoed bekijken op haar toestel.

Is je vraag zo beantwoord?

Reageer