.

Beantwoord

Hoe kan ik me verbruik bekijken

  • 15 November 2013
  • 5 reacties
  • 1688 Bekeken

LS,

ik weet dat ik mijn verbruik per maand uitgesplitst in belminuten, sms, internetgebruik kan vinden, maar waar kan ik naartoe om mijn maandelijkse kosten inzichtelijk te krijgen?
icon

Beste antwoord door Natascha 16 November 2013, 11:11

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik weet dat ik bij Mijn "Simyo" > "Facturen" bovenaan een grafiek heb, die mijn kosten laten zien per factuur en dus per maand. Dat is bij een Sim-only abonnement in iedergeval zo. Bij prepaid weet ik het niet.
Helaas, ik heb prepaid. Ik kan wel zien wanneer betalingen zijn gedaan, maar daarmee heb ik geen spreiding van het werkelijke belgedrag inzichtelijk.
Badge +6
LS,

ik weet dat ik mijn verbruik per maand uitgesplitst in belminuten, sms, internetgebruik kan vinden, maar waar kan ik naartoe om mijn maandelijkse kosten inzichtelijk te krijgen?


Hoi Jeroenla,

Je kunt het verbruik inzien op Mijn Simyo . Nadat je bent ingelogd kan je terecht onder 'Verbruik'. Hier zie je in één oogopslag wat je verbruik is geweest in de afgelopen maanden. Voor een specificatie van je verbruiksgegevens klik je op de naam van de huidige maand, rechts van 'Geschiedenis'. Daar kan je een periode opgeven waarvan je het gespecificeerde verbruik wilt inzien.

@Groentjuh bedankt voor het meedenken.
Hallo,

Klopt het dat ik alleen het exacte verbruik (naar welke nummers ik heb gebeld) kan zien van de afgelopen twee maanden, en waar kan ik de andere maanden bekekijken?

Groeten,
Reputatie 5
Badge +11
Hoi durk,

Je kunt van alle maanden je verbruik nakijken op Mijn Simyo.
Dat doe je op het tabblad 'Facturen'. Daar kun je van elke maand de factuur als PDF downloaden en bekijken.

Reageer